کد خبر : 1676928 | 18 فروردين 1399 ساعت 10:41 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

ایوان گازیدیس:

فوتبال بدون ارزش‌های اجتماعی، هیچ نیست

ایوان گازیدیس، مدیر اجرایی میلان، معتقد است که فوتبال ایتالیا در شرایط فعلی باید دلسوزی و همراهی داشته باشد و پس از بازگشت زندگی به شرایط عادی، امید و لذت به هواداران بدهد.

فوتبال بدون ارزش‌های اجتماعی، هیچ نیست

به گزارش "ورزش سه"، ایتالیا یکی از کشورهایی است که شیوع کرونا در آن بسیار زیاد بوده و تاکنون بیش از 13 هزار نفر در اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

دولت ایتالیا از چند هفته قبل، قرنطینه اجباری در این کشور اعلام کرد و رقابت های ورزشی هم به حال تعلیق درآمد. هنوز مشخص نیست که رقابت های این فصل سری آ به چه شکل به پایان خواهد رسید اما ایوان گازیدیس با انتشار پیامی، اعلام کرد که میلانی ها تنها در صورتی که شرایط ایمن باشد، به کار بازخواهند گشت و از تلاش این باشگاه برای کمک قابل توجه به جامعه خبر داد.

 

 

1441875

 

او گفت:" فوتبال منبع لذت و خوشی است که بسیار مهم است. ما نقش خودمان در بازسازی امید و خوشی و ایجاد غرور و همبستگی، وقتی که بر این دوران دشوار غلبه کردیم، را ایفا می کنیم.

باشگاه ها تنها کمپانی هایی که فوتبال بازی می کنند، نیستند؛ آنها در جامعه وظایفی دارند و نماینده ارزش هایی هستند که بدون آنها، فوتبال هیچ است.

ما با رفتارهایی که در این روزها داریم، در یادها خواهیم ماند. می خواهیم احساس کنید که میلان در کنار شماست و باعث غرور و افتخار شما شویم. بیایید در این دوران دشوار متحد بمانیم. وقتی بر این بحران غلبه کنیم، تیم متحدتری هم خواهیم بود. انسانی تر، متحدتر و قوی تر از قبل."

دیدگاه‌ها