کد خبر : 1676933 | 18 فروردين 1399 ساعت 10:57 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

کرونا و لغو مسابقات قهرمانی فوتسال بانوان آسیا

با اعلام نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال، مسابقات فوتسال قهرمانی بانوان آسیا که قرار بود تیر ماه سال جاری در کویت برگزار شود به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت رسمی از سوی کنفدراسیون آسیا به تعویق افتاد.

کرونا و لغو مسابقات قهرمانی فوتسال بانوان آسیا

به گزارش "ورزش سه"، کویت بعد از عقد قرارداد با شهرزاد مظفر – سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران با پیشنهاد این مربی و برای پیشرفت دراین رشته ی ورزشی درخواست میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا را داد که با موافقت کنفدراسیون فوتبال آسیا مواجه شد. با اعلام رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا جدا از اینکه بازی ها به تعویق افتاده هنوز تاریخ جدیدی برای برگزاری بازی ها انتخاب نشده است. قهرمان آخرین دوره بازی ها ایران است. تیم ملی فوتسال بانوان ایران با مربیگری شهرزاد مظفر بر سکوی اول آسیا ایستاد و این برای دومین بار بود که این موفقیت بزرگ را تجربه می کرد.

 

شیوع ویروس کرونا هم چنین حضور ایران در تورنمنت روسیه را به هاله ای از ابهام برده است. لیلا صوفی زاده نایب رییس بانوان  فدراسیون فوتبال دراین باره می گوید: این رقابت‌ها قرار بود با حضور تیم‌های روسیه، پرتغال، سوئد و ایران به میزبانی روسیه برگزار شود که برای تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان بازی خوبی بود، اما در نامه‌ای به صورت رسمی اعلام کردند این مسابقات به دلیل ویروس کرونا کنسل شد.

دیدگاه‌ها