کد خبر : 1676935 | 18 فروردين 1399 ساعت 11:08 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

بیات:دنبال راهی برای ادامه ژوپیرلیگ هستیم

تماس رئیس ایرانی فدراسیون بلژیک با یوفا

رئیس ایرانی الاصل فدراسیون فوتبال بلژیک در تماس با رئیس یوفا نسبت به موضع گیری اخیر این اتحادیه واکنش نشان داد.

تماس رئیس ایرانی فدراسیون بلژیک با یوفا

به گزارش "ورزش سه"، وقتی فدراسیون بلژیک تصمیم گرفت به عنوان اولین کشور رقابت های لیگ را تعطیل و صدرنشین را به عنوان قهرمان معرفی کند، اتحادیه فوتبال اروپا نسبت به این تصمیم موضع تندی نشان داد و با صدور اطلاعیه ای از فدراسیون های زیرمجموعه خود خواست تا صبوری بیشتری در تصمیم گیری های خود نشان بدهند.


در گزارشی که رسانه های بلژیکی منتشر کردند آمده است مهدی بیات رئیس فدراسیون با آلکساندر چفرین رئیس یوفا نزدیک به یک ساعت تماس تلفنی داشته و طرفین در خصوص ابعاد تصمیم گیری اخیر در خصوص معرفی باشگاه بروژ به عنوان اولین قهرمان زودهنگام در کشورهای اروپایی بحث و تبادل نظر داشتند و در نهایت مقرر شد که مهدی بیات و معاونانش در فدراسیون بلژیک در این تصمیم خود که قرار است هفته آتی در مجمع فدراسیون نهایی شود، تجدید نظر کنند.


به نوشته ووته بال مهدی بیات با اطمینان خاطر به آلکساندر چفرین رئیس یوفا مدعی شده فدراسیون بلژیک همچنان به دنبال راهی برای ادامه ژوپیرلیگ است اما شدت بحران کروناویروس راه حل های محدودی را پیش روی آنها و سایر کشورها قرار داده است. بلژیک رقابت های باشگاهی خود را در دو مرحله برگزار می کند که در مرحله اول تنها یک هفته از رقابت ها برای معرفی شش تیم برتر باقی مانده است تا این تیم ها در پلی آف نهایی طی ده هفته قهرمان و تیم های صاحب سهمیه های اروپایی را معرفی کنند.

دیدگاه‌ها