کد خبر : 1676972 | 18 فروردين 1399 ساعت 13:25 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

رئیس بایرن: کرونا، ولخرجی‌های فوتبالی را پایان می‌دهد

رئیس باشگاه بایرن مونیخ می‌گوید بعد از ویروس کرونا نقل و انتقال‌های نجومی توجیه‌پذیر نخواهد بود و عقل سلیم بر فوتبال حاکم خواهد شد.

رئیس بایرن: کرونا، ولخرجی‌های فوتبالی را پایان می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ می‌گوید بعد از عبور بشر از اپیدمی کرونا، دیگرهیچ چیز مثل قبل نخواهد بود و از جمله نقل و انتقالهای نجومی در دنیای فوتبال دیگر قابل توجیه نبوده و عقل سلیم بر این ورزش حاکم خواهد شد.

 

صحبتهای هاینر در حالی مطرح می‌شود که در سالهای اخیر شاهد افزایش بی‌سابقه ارزش نقل و انتقالات باشگاه‌های بزرگ بوده‌ایم. کسی فراموش نکرده که باشگاه فرانسوی پاری سن ژرمن در سال 2017 برای جذب نیمار از بارسلونا 220 میلیون یورو پرداخت کرد تا رکورد نقل و انتقالات تاریخ فوتبال را بشکند.

 

1489303

 

اما حالا که فوتبال به دلیل بحران کرونا متوقف شده و باشگاه‌ها به دلیل این اپیدمی با بحران شدید مالی روبرو شده‌اند، برخی از جمله رئیس بایرن امیدوارند این شرایط در نهایت به نفع فوتبال شده و امکان ولخرجی‌های نجومی را از باشگاه‌های ثروتمند بگیرد.

 

هربرت هاینر در گفتگو با مجله 51 در این باره گفت:" با اینکه نمی‌توان پیش‌بینی قطعی کرد ولی کاملا مشخص است که بعد از کرونا شاهد تغییراتی جدی خواهیم بود. من با اولی هوینس موافقم که میزان مبالغ نقل و انتقالات کاهش خواهد یافت. این یک نتیجه‌گیری منطقی است".

 

1489306

 

رئیس بایرن مونیخ در ادامه گفت:" وقتی درآمدها کم شود، پول کمتری به گردش می‌افتد. با توجه به تاثیر اقتصادی اپیدمی کرونا بر زندگی روزمره مردم، در آن زمان خرج کردن مبالغ هنگفت و نجومی در بازار نقل و انتقالات دیگر توجیه‌پذیر نخواهد بود. من امیدوارم عقل سلیم بر فوتبال حاکم شود. اینجا باید از حسن صالح حمیدزیچ و کادر رهبری ورزشی باشگاه تشکر کنم که در این دوره دشوار به خوبی در حال مدیریت بحرانی هستند که در نتیجه شیوع کرونا با آن مواجه هستیم".

 

دیدگاه‌ها