کد خبر : 1677056 | 18 فروردين 1399 ساعت 19:07 | 21.9K بازدید | 0 دیدگاه

بازسازی گل‌های تاریخی توسط دو کودک

دست خدا در حیاط خانه (گزارش تصویری)

دو کودک اهل بریتانیا در اقدامی جالب توجه گل‌های به یاد ماندنی فوق‌ ستاره‌های فوتبال جهان را بازسازی کردند که بازتاب فوق‌العاده‌ای داشته است.

به گزارش “ورزش سه”، شیوع ویروس کرونا و به راه افتادن کمپینی موسوم به ماندن در خانه و تشویق به ورزش کردن باعث انتشار ویدئوهای جذابی در دو ماه اخیر شده است. اما حالا دو کودک بریتانیایی با خلق یک کار فوق‌العاده و انتشار ویدئویی جذاب تنها در یک روز توانسته‌اند ۶ میلیون بیننده را جذب کنند.

 

کار این دو کودک بسیار جالب است. یکی از آن‌ها گل‌های به یاد ماندنی از اسطوره‌های تاریخی فوتبال را بازسازی می‌کند و دیگری در دروازه ایستاد و کمک دوستش است. نکته جالب توجه این است که دروازه‌بان در صحنه‌های به نوعی به دوست خود راه می‌دهد تا توپ وارد دروازه شده و به اصطلاح گل‌های تاریخی تکرار شود!

 

کودک دیگری که لباس آبی بر تن دارد و زننده گل‌ها است نیز سعی می‌کند شادی همان بازیکن اسطوره‌ای را تکرار کند که این در نوع خود بسیار جالب است.

 

*گل اول: وین رونی به وستهم در سال ۲۰۱۷
وین رونی زمانی که در اورتون بود یکی از گل‌های زیبا را به ثمر رساند. او با استفاده از اشتباه دروازه‌بان توپ را از میانه میدان به گل تبدیل کرد. در این صحنه نیز گلر خردسال خود را بر روی زمین می‌اندازد و توپ را به دوست خود پاس می‌دهد و‌ او با شوت سر ضرب توپ را گل می‌کند و بعد از آن خوشحالی رونی را تکرار می‌کند. گویی که دیوارهای خانه مثل تماشاگر هستند و این کودک مقابل آن‌ها با داد هیجان خود را خالی می‌کند!

 

1489376

 

 

*گل دوم: کریستیانو رونالدو به پورتموث در سال ۲۰۰۸
کریس رونالدو زمانی که در منچستر بود با یک ضربه ایستگاهی استثنایی توپ را وارد دروازه کرد. ضربه‌ای که توپ را با چرخش مثال زدنی به تور دروازه چسباند. این کودک نیز چند نیزه جلوی خود چید و سپس توپ را با مساعدت دوست گلرش به گل تبدیل کرد و بعد از آن به گوشه‌ای از حیاط خانه رفت و شادی گل منحصر به فرد رونالدویی انجام داد.

 

1489378

 

 

*گل سوم: دیگو مارادونا به انگلیس در سال ۱۹۸۶
معروف‌ترین گلی که در دنیای فوتبال وجود دارد معروف به دست خداست! جایی که دیگو مارادونا با دست و بسیار زیرکانه به انگلیس گل زد و جاودانه شد. این کودک نیز با دست توپ را به گل کوچک کاشته شده در حیاط فرستاد و بعد از آن با بالا بردن دو دست و پریدن به هوا خوشحالی مارادونا را تکرار کرد.

 

1489379

 

*گل چهارم: رونالدینیو به چلسی سال ۲۰۰۵
یکی از معروف‌ترین گل‌های جهان فوتبال برای ستاره برزیلی بارساست. جایی که او با رقص پای دیدنی و ضربه نوک پا کل ورزشگاه استمفورد بریج را مقهور هنرنمایی خود کرد. این کودک در بازسازی این صحنه تا حدی ناکام بود و تنها توانست ضربه نوک پا را به درستی انجام دهد و علاوه بر آن در تقلید شادی گل رونالدینیو نیز موفق بود.

 

1489380

 

*گل پنجم: تیری هانری به منچستر یونایتد در سال ۲۰۰۰
ستاره فرانسوی آرسنال در سال ۲۰۰۰ توپ را بلند کرد و در حالی که پشت به دروازه بود گل زیبایی به ثمر رساند که این کودک به زیبایی آن را بازسازی کرد و بعد از آن نیز باز هم به سمت دیوارها رفت و‌ شادی گل هانری را تکرار کرد.

 

1489381

 

 

*گل ششم: گل دیوید بکام به یونان در سال ۲۰۰۱
این ستاره انگلیسی در سال ۲۰۰۱ ضربه ایستگاهی را به زیبایی در جهت مخالف به تور چسباند که این کودک بریتانیایی با موفقیت هر چه تمام‌تر این صحنه گل را بازسازی کرد.

 

1489382

 

 

*گل هفتم: رونالدو به لاتزیو سال ۱۹۹۸
رونالدوی مریخی زمانی که در اینتر بود با دریبل عالی گلر لاتزیو دروازه خالی این تیم را باز کرد. این کودک نیز با دریبل دوست خود به درستی صحنه را بازسازی کرد و بعد از آن نیز در تکرار شادی گل رونالدو موفق بود.

 

1489383

 

 

*گل هشتم: فن پرسی به اسپانیا در سال ۲۰۱۴
یکی از  زیباترین گل‌های جام جهانی را ستاره هلندی به ثمر رساند. جایی که فن پرسی با ضربه سر ایکر کاسیاس را مغلوب کرد. این کودک نیز با موفقیت این آیتم را هم پشت سر گذاشت.

 

1489384

 

 

*گل نهم: توتی به اینتر سال ۲۰۰۵
در سال ۲۰۰۵ و دیدار حساس اینتر و رم یک گل زیبا توسط اسطوره رم در دقایق پایانی به ثمر رسید که هنوز هم در یادها هست. توتی از پشت محوطه جریمه با ضربه چیپ توپ را به تور دروازه نرآتزوری چسباند تا نیمکت تیمش را منفجر کند. این کودک نیز تا حدی موفق بود و توانست گل و شادی گل را بازسازی کند.

 

1489386

 

 

*گل دهم: رایان گیگز به آرسنال در سال ۱۹۹۹
بازسازی گل گیگز دهمین هنرنمایی این کودک بود. این ستاره ولزی در آن سال با دریبل مدافعان حریف با پای چپ گل زیبایی را با ثمر رساند که تکرار آن هم با موفقیت به پایان رسید و شادی گلش نیز به نمایش درآمد.

 

1489387

 

 

*گل یازدهم : ریوالدو به والنسیا در سال ۲۰۰۱
گل برگردان ریوالدو به ویا رئال خاتمه بخش این نمایش جذاب بود. جایی که این کودک درست با مانند ریوالدو توپ را با سینه کنترل و سپس‌ با برگردان گل زیبایی به ثمر رساند تا ماموریتش با موفقیت به پایان برسد.

 

1489388

دیدگاه‌ها