کد خبر : 1677073 | 18 فروردين 1399 ساعت 20:48 | 13.8K بازدید | 1 دیدگاه

بیرانوند: یک روز با پرسپولیس قهرمان آسیا می‌شوم

بیرانوند می‌گوید بهترین خاطره اش با پیراهن پرسپولیس پس از دربی، دیدار با السد است که به فینال صعود کردند.

بیرانوند: یک روز با پرسپولیس قهرمان آسیا می‌شوم

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند در گفتگو با خبر شبکه سوم سیما، در مورد نظرسنجی ای اف سی برای انتخاب بهترین آسیایی حاضر در جام جهانی توضیح داد: یک ذره سخت است که باور کنم. فکر کنم ای ناز مرد سال آسیا برای مهم تر است چون رای کل ایران در آن هست. هواداران پرسپولیس در این مدت خیلی من را حمایت کردند اما انتظار دارم اگر قرار است اتفاقی بیفتد، اتفاقی باشد که ایران سربلند باشد و استقلالی ها و سپاهانی و...  این را ملی ببینند و نگاه باشگاهی نداشته باشند.

 

او درخصوص تمریناتش در قرنطینه گفت: شرایط خیلی سختی است، با آقای داوود فنایی در ارتباطم و تمریناتی که داده را انجام می‌دهم.

دروازه بان پرسپولیس در مورد شعبده بازی هایش در خانه نیز گفت: شعبده بازی را بعضی وقت ها که طاها اذیتم می‌‌کند، می‌گویم که غیبت می‌کنم که می‌ترسد!

 

بیرانوند راجع به پیوستن به آنتورپ در تابستان گفت: راستش را بخواهید به خاطر همین مانده‌ام. اگر این جام را بگیریم با ارزشترین قهرمانی است که به دست آوردم.

 

وی درباره مبلغی که پرسپولیس از آنتورپ گرفته، اظهار داشت: حدود 200 هزار یورو را پرداخت کردند، 200 هزار یورو هم بعد از تست پزشکی می‌دهند و بقیه هم می‌ماند وقتی رفتم آنجا بدهند به باشگاه پرسپولیس.

گلر شماره یک تیم ملی با اشاره به عدم دریافت حقوق گفت: کاملا درست است و حتی هزار تومانی هم به بازیکنان ندادند. به نظرم پول را به بشار دادند چون می‌گفت کِی می‌روی تست پزشکی انگار دوباره پول می‌خواست (با شوخی). اما بشار هم حق دارد، هرروز وقتی بروم سر تمرین می‌گوید نرفتی؟ بچه ها هرچقدر که تا الان گرفته‌اند من خودم 10-15 درصد کمتر گرفته‌ام. دیروز به مدیرعاملی که تازه آمده پیام دادم که خواند اما جواب نداد.

 

او در مورد بهترین خاطره با تیم ملی بعد از سیو پنالتی رونالدو عنوان کرد: بهترین خاطره ام بازی با مراکش بود. خیلی آنالیز کردم و می‌دانستم نقطه قوت کوارشما ضربات بیرون پا است. یک ذره مکثم زیاد بود و او هم خیلی خوب زد.

بیرانوند خاطره انگیزترین بازی هایش با پرسپولیس را به این شکل توصیف کرد: دربی را هیچ وقت یادم نمی‌رود که دو پنالتی برای استقلال افتاد که هر دو را یک هیچ بردیم. بازی رفت و برگشت السد هم خیلی خوب بود.

 

دروازه بان پرسپولیس درخصوص پست هایی که در حمایت از استقلال از پیجی منتسب به او منتشر می‌شد، اظهار داشت: وقتی نفت بودم پیجم دست خودم نبود. سه سال پشت سر هم با پرسپولیس قهرمان شدیم، سه سال پشت سر هم بهترین گلر ایران شدم و سه سال پشت سر هم بیشترین کلین شیت را ثبت کردم که البته اصلا به آن فکر نمی‌کنم. دوست دارم تیمم همیشه 1-0 ببرد چون نقش دروازه بان بیشتر است. بیشترین چیزی که دوست دارم به آن برسم قهرمانی آسیا با پرسپولیس است که مطمئنم ای اتفاق می‌افتد و این بیرانوند است که در بازی فینال دروازه بان پرسپولیس خواهد بود.

 

وی درباره پایتخت شش و حضور بهتاش فریبا و دیالوگ این فیلم درباره بیرانوند گفت: پیتر چک ایران من هم مثل تو بودم! مطمئنم تو هم موفق خواهی شد که همین حالا هم یک تیم یونانی او را می‌خواهد.

دیدگاه‌ها