کد خبر : 1677075 | 18 فروردين 1399 ساعت 21:04 | 20.1K بازدید | 0 دیدگاه

لیورپول پول هواداران اتلتیکو را پس نمی دهد!

باشگاه لیورپول نمی خواهد پول هواداران اتلتیکومادرید را بازگرداند.

لیورپول پول هواداران اتلتیکو را پس نمی دهد!


به گزارش ورزش سه"، دیدار لیورپول مقابل اتلتیکومادرید در لیگ قهرمانان که منجر به حذف دراماتیک مرسی سادی ها در استادیوم آنفیلد شد، یکی از آخرین مسابقاتی بود که پیش از لغو موقت بازی ها برگزار شد و بعد از آن بازی تقریبا فوتبال در قاره اروپا به حالت تعلیق درآمد.

 

1489395

 

در همان مقطع بود که شیوع ویروس کرونا در اروپا قوت گرفته بود و به همین دلیل 290 هوادار اتلتیکومادرید علیرغم اینکه بلیت دیدار برگشت را خریده بوده و مبلغ آن را به حساب باشگاه لیورپول ویراز کرده بودند، در لحظات آخر و به دلیل رعایت مسائل بهداشتی از سفر به بندر لیورپول منصرف شده و بازی را از پایتخت اسپانیا تماشا کردند.

 

اما نشریه آ.اس مدعی شد باشگاه لیورپول اعلام کرده قصدی برای بازگرداندن پول بلیت هواداران اسپانیایی نداشته و این مبلغ در حساب باشگاه انگلیسی باقی خواهد ماند. بدین ترتیب خود باشگاه اتلتیکومادرید تصمیم گرفته به پاس قدردانی از هوادارانش مجموعا مبلغ 17 هزار یورو را به حساب آنها واریز کند تا پول هدر رفته آنها برای سفر منتفی شده به انگلیس جبران شود. اتلتیکومادرید همچنین پول بلیط بازی های خانگی این تیم مقابل رئال وایادولید، آلاوز و مایورکا را بازپرداخت کرده است. جالب اینجاست تا روز جمعه 20 مارس فقط 14 مورد تایید شده به کرونا در لیورپول وجود داشته، اما از بعد از ظهر دوشنبه و بعد از برگزاری دیدار لیورپول مقابل اتلتیکومادرید این تعداد به 455 نفر افزایش یافته است.

دیدگاه‌ها