کد خبر : 1677078 | 18 فروردين 1399 ساعت 21:44 | 31.5K بازدید | 0 دیدگاه

خبر بد به یونایتد در مورد پل پوگبا

به نظر می رسد منچستریونایتد چازه ای جز فروش پل پوگبا در تابستان امسال نخواهد داشت.

خبر بد به یونایتد در مورد پل پوگبا

به گزارش "ورزش سه"، در ماه های اخیر برادر پل پوگبا و مدیر برنامه اش مینو رایولا علنا از ابراز تمایل این هافبک فرانسوی به جدایی از منچستریونایتد پرده برداشته اند و به نظر می رسد دوران چهار ساله حضور او در اولدترافورد رو به پایان است.

 

1472292

 

امروز نشریه اکیپ در گزارشی مدعی شد حتی اگر یونایتد خواهان حفظ پل پوگبا در آخرین سال قراردادش باشد نیز او می تواند قرارداد خود را فسخ کرده و راهی تیم دیگری شود. در ماده 17 آیین نامه نقل و انتقالاتی فیفا آمده که یک بازیکن بعد از سپری کردن سه فصل در یک تیم و عدم تمایل به تمدید قرارداد، می تواند با استناد به این بند و اقدام قانونی رضایت نامه اش را گرفته و با مبلغ تعیین شده از تیم مذبور جدا شود.

 

همچنین تنها یک سال از قرارداد پل پوگبا با یونایتد باقی مانده و احتمالا مدیران این تیم ترجیح می دهند به جای واگذاری این ستاره فرانسوی به رایگان در تابستان سال 2021، در همین تابستان او را به فروش رسانده و مبلغی از انتقال هنگفت 105 میلیون یورویی او در تابستان سال 2016 را جبران کنند. پل پوگبا تقریبا تمام بازی های یونایتد در فصل جاری را به علت مصدومیت از دست داده و اوله گونار سولشر امیدوار است با توجه به لغو موقت بازی ها، بتواند از این بازیکن در روزهای پایانی فصل بهره گیرد.

دیدگاه‌ها