کد خبر : 1677123 | 19 فروردين 1399 ساعت 09:20 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

عقب‌نشینی لیورپول؛ از هواداران عذرخواهی می‌کنیم

باشگاه لیورپول تصمیم خود مبنی بر مرخصی دادن به تعدادی از کارکنان غیرورزشی خود را ملغی کرده و از هوادارانش عذرخواهی کرد.

عقب‌نشینی لیورپول؛ از هواداران عذرخواهی می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه لیورپول روز شنبه اعلام کرد به دلیل بحران اقتصادی باشگاه در شرایط دشوار بوجود آمده در نتیجه اپیدمی کرونا تعدادی از کارکنان خود را به مرخصی اجباری بدون حقوق خواهد فرستاد تا آنها در این مدت از برنامه دولت انگلیس برای پرداخت بیمه بیکاری به کسانی که کارشان را در نتیجه کرونا از دست داده‌اند استفاده کنند. این تصمیم باشگاه با انتقاد شدید و گسترده هواداران روبرو شد و لیورپول دیشب از تصمیمش عقب‌نشینی کرده و از هواداران عذرخواهی کرد.

 

1489439

 

مدیر ارشد اجرایی لیورپول، پیتر مور در نامه‌ای خطاب به هواداران باشگاه نوشت:" ما معتقدیم هفته گذشته نتیجه‌گیری‌مان نادرست بود و بابت این اشتباه واقعا متاسف هستیم". مور در ادامه این نامه متذکر شد که باشگاه بعد از لغو تصمیم خود راه‌هایی جایگزین برای پرداخت دستمزد کارکنانش پیدا کرده است.

 

این عقب‌نشینی باشگاه بعد از آن اتفاق افتاد که حجم گسترده‌ای از انتقادها از سوی هواداران لیورپول به این تصمیم وارد شد. بعد از آن بود که گروه آمریکایی مالک باشگاه، مدیران ارشد و سهامداران بزرگ لیورپول در مذاکراتی اضطراری شرکت کردند تا برای مقابله با موج انتقادها تصمیم‌گیری کنند.

 

1489441

 

لیورپول پنجمین تیم لیگ برتری بود که تصمیم گرفت در شرایط تعلیق مسابقات فوتبال به دلیل اپیدمی کرونا، بخشی از کارکنان غیرورزشی‌اش را به مرخصی اجباری بدون حقوق بفرستد که حالا این تصمیم ملغی شده و شرایط در باشگاه به وضعیت پیش از این تصمیم برگشته.

 

دیدگاه‌ها