کد خبر : 1677169 | 19 فروردين 1399 ساعت 13:01 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین اخبار از لژیونرهای ایرانی در چین

معروف در حالت استندبای، حدادی شاید برگردد!

2 لژیونر ایرانی که در رشته های والیبال و بسکتبال با باشگاههای چینی قرارداد دارند، همچنان بلاتکلیف هستند.

معروف در حالت استندبای، حدادی شاید برگردد!

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه کشور چین به عنوان منشا اصلی شیوع ویروس کرونا در جهان این روزها وضعیت بهتری پیدا کرده و همه چیز در این کشور در حال بازگشت به حالت عادی است، اما هنوز درباره مسابقات ورزشی در چین تصمیم قاطعی گرفته نمی شود.


حامد حدادی، سنتر 218 سانتی متری بسکتبال ایران که با درخواست باشگاه نانجینگ به چین بازگشت و 2 هفته در قرنطینه بود، چند روزی است از قرنطینه 2 هفته ای بیرون آمده و می تواند در شهر تردد کند. همچنان دولت چین حتی اجازه تمرینات گروهی را هم به تیم ها نداده و تمامی مسابقات را تا 10 خردادماه لغو کرده است.


آخرین اخبار حکایت از احتمال لغو کامل سوپرلیگ بسکتبال چین در این فصل دارد؛ در حالی که باشگاههای چینی با فراخواندن بازیکنان و مربیان خارجی خود منتظر شروع مسابقات هستند. 


در صورتی که این فصل از مسابقات به صورت رسمی لغو شود، حامد حدادی که به سختی به چین رسیده بود و 2 هفته در قرنطینه بود، باید به ایران بازگردد.

 

1481308


از سوی دیگر سعید معروف که از مدت ها قبل با باشگاه بایک موتور چین قرارداد امضا کرده بود، بعد از حضور در تمرینات این تیم با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مسابقات روبرو شد. در نهایت کاپیتان تیم ملی والیبال ایران به آمریکا سفر کرد و هنوز هم با وجود عادی شدن شرایط در چین، باشگاه بایک موتور درخواستی برای بازگشت معروف به این کشور نداشته است. 


سعید معروف این روزها در حالت استندبای قرار دارد چون هنوز قراردادش با بایک موتور معتبر است؛ مگر اینکه رسما لیگ والیبال چین هم لغو شود؛ لیگی هنوز یک بازی هم از آن برگزار نشده است.

دیدگاه‌ها