کد خبر : 1677177 | 19 فروردين 1399 ساعت 13:23 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

گاتزتا دولو اسپورت

حتی بعد از آث میلان، زلاتان در سری آ می‌ماند

گاتزتا می‌گوید زلاتان ابراهیموویچ تصمیم به خداحفظی با فوتبال ندارد و حتی اگر با میلان به توافق نرسد احتمالا در سری آ خواهد ماند.

حتی بعد از آث میلان، زلاتان در سری آ می‌ماند

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلواسپورت می‌گوید زلاتان ابراهیموویچ تصمیمی برای کنار گذاشتن فوتبال ندارد و حتی در صورتیکه با آث میلان به توافق نرسد به احتمال زیاد در سری آ خواهد ماند. بر اساس این گزارش، در حالیکه فصل حضور دوباره زلاتان در میلان به دلیل شیوع کرونا نیمه‌کاره مانده و هنوز مشخص نیست چه سرنوشتی در انتظار این فصل خواهد بود، زلاتان بر خلاف شایعات تصمیم به بازنشستگی در پایان این فصل ندارد.

 

1477186

 

در ایتالیا گفته می‌شود میلان به دنبال تمدید قراردادش با این ستاره 38ساله سوئدی است که از زمان پیوستنش به روسونری در ماه ژانویه تاثیر مثبت قابل توجهی بر این تیم داشته ولی گاتزتا می‌گوید زلاتان همه گزینه‌های ممکن را بررسی کرده و ممکن است در صورت به توافق نرسیدن به میلان به فکر یکی دیگر از باشگاه‌های سری آ باشد.

 

میلان هنوز به صورت رسمی درباره آینده زلاتان با او مذاکره نکرده و گفته می‌شود که جدایی مدیر ورزشی سابق میلان، زوونمیر بوبان روی رابطه او و این باشگاه تاثیر منفی داشته است.

 

دیدگاه‌ها