کد خبر : 1677197 | 19 فروردين 1399 ساعت 15:01 | 69.6K بازدید | 3 دیدگاه

دوران او تمام شده

غیرمنتظره؛ دست رد رئال به سینه رونالدو

باشگاه رئال مادرید به اخبار و شایعات اخیر در مورد بازگرداندن کریستیانو رونالدو واکنش نشان داد.

غیرمنتظره؛ دست رد رئال به سینه رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، در روزهای اخیر اخباری درباره جدایی کریستیانو رونالدو از یوونتوس به خاطر بحران کرونا منتشر شده است که در حد شایعه بودند.

روز گذشته اما نشریه کوریه دلو اسپورت با پرداختن به این موضوع احتمال این انتقال را به واقعیت نزدیک دانست. نشریه ایتالیایی نوشت که رونالدو در حال بررسی شرایط است که اگر امکانش باشد پس از دو سال به مادرید برگردد. در تورین همه چیز بر وفق مراد بازیکن پرتغالی نیست و او ترجیح می‌دهد مسیر دیگری را طی کند. 

 

 

1489563

 

 

در گزارش کوریره قید شده بود که هرچند رونالدو هنوز دو سال دیگر با یوونتوس قرارداد دارد اما هرگز یک جا به جایی گرانقیمت دیگر را نادیده نمی گیرد. با این که شیوه جدایی رونالدو از رئال تلخ بود اما  همچنان رابطه فلورنیتینو پرز(رئیس رئال) و رونالدو خوب است. این نکته را نیز نباید فراموش کرد که رونالدو چند ماه پیش جایزه مارکا دریافت کرد و برای تماشای ال کلاسیکو در برنابئو حاضر شد و مورد استقبال ویژه هواداران رئال نیز قرار گرفت.

کوریره نوشته بود که یوونتوس حاضر است با 60 میلیون یورو نیز رونالدو را به تیمی دیگر انتقال دهد چرا که قادر به پرداخت دستمزد نجومی او پس از بحران ویروس کرونا و تعطیلی فوتبال نخواهد بود.

 

 

1489575

 

 

نشریه آاس اما امروز در گزارشی ویژه هرگونه احتمال بازگشت رونالدو به رئال را منتفی دانست. آاس معتقد است که بازگشت رونالدو غیرممکن خواهد بود و هر خبری در این مورد بی اساس است.

آاس به نقل از یکی از منابع نزدیک به مدیران رئال نوشته است:« رونالدو با سیاست های نقل و انتقالاتی ما سازگار نیست. دوران او در رئال تمام شده و حالا گزینه های خرید باشگاه، بازیکنانی دیگر هستند.»

اولویت رئال برای تقویت خط حمله کسی نیست جز "کیلیان امباپه" و هرچند احتمال جذب این ستاره فرانسوی برای فصل بعد صفر به نظر می رسد ولی رئال خوشبین است که تابستان 2021 بتواند انتقال بزرگ خود را نهایی کند.

به همه اینها دستمزد 31 میلیون یورویی رونالدو را نیز باید اضافه کرد. همان مانعی که باعث عدم تمدید قرارداد او با رئال در سال 2018 شد. سران رئال هیچ تردیدی در توانایی های رونالدو ندارند ولی بازگشت او بدون پرداخت دستمزد نجومی ممکن نخواهد بود. رئال سال 2018 حاضر به پرداخت این مبلغ نشد و در حال حاضر هم تمایلی برای پرداخت چنین رقمی نیست.

 

 

1487840

سیاست رئال در نقل و انتقالات، جذب ستاره های جوان است و این باشگاه در تاریخ خود هرگز تمایلی برای بازگرداندن ستاره های بزرگ سابق خود نشان نداده است. به این ترتیب باید رویای بازگشت رونالدو برای بخش اعظمی از هواداران این باشگاه را تمام شده دانست.

 

دیدگاه‌ها