کد خبر : 1677345 | 20 فروردين 1399 ساعت 12:32 | 51.2K بازدید | 0 دیدگاه

نگاهی به عمارت لوکس رونالدو در پرتغال(عکس)

روزنامه سان به بررسی عمارت شخصی هشت میلیون یورویی کریستیانو رونالدو در شهر مادیرا پرداخته که او در حال حاضر در آن در قرنطینه به سر می‌برد.

نگاهی به عمارت لوکس رونالدو در پرتغال(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه سان در گزارشی به بررسی عمارت لوکس کریستیانو رونالدو در مادیرا پرداخته. عمارت هفت طبقه‌ای که کریستیانو این روزها به همراه  هسمر و فرزندانش در آن در قرنطینه خانگی به سر می‌برد.

 

این عمارت لوکس هفت‌طبقه که در شهر فونخال، مرکز جزیره مادیرای پرتغال، زادگاه رونالدو واقع شده تا سال گذشته در حال ساخت و ساز بوده و عملیات ساخت آن تابستان گذشته به پایان رسیده است. سان میگوید این عمارت لوکس ابتدا یک انبار بوده و با صرف هزینه هشت میلیون یورویی به چنین عمارت لوکسی تبدیل کرده است.

 

1489720

 

از جمله امکانات خارق‌العاده این عمارت می‌توان به دو استخر سایز المپیک، چندین جکوزی و یک زمین فوتبال اشاره کرد که همگی به منظره دریا مشرف هستند.

 

این عمارت ابتدا انباری متعلق به روزنامه نوتیسیاس دو مادیرا بوده که در سال 2015 توسط رونالدو به مبلغی که میزان آن فاش نشده خریداری شده است. رونالدو بعد از خرید ملک مورد نظر تصمیم می‌گیرد آن را تبدیل به یک خانه رویایی کند.

 

1489719

 

رونالدو در سال 2019 ساخت و ساز عمارت رویایی‌اش را به پایان رسانده و به همراه مادرش و برادرش هوگو به آن نقل مکان می‌کند. تعداد دقیق طبقات این ملک مشخص نیست ولی سان می‌گوید عمارت رونالدو در فونخال حداقل چهار طبقه روی زمین دارد و گفته می‌شود سه طبقه هم در زیر زمین ساخته شده است. دو طبقه بالایی عمارت در اختیار رونالدو و همسر و فرزندانش قرار دارد.

 

دو استخر شنای سایز المپیک بر روی سقف بنا ساخته شده و عکسهایی که اخیرا از رونالدو در حال گذراندن دوران قرنطینه منتشر شده او را روی سقف این عمارت و در کنار استخرهای شنا نشان می‌دهد.

 

1489722

 

در عمارت کریستیانو در فونخال دو سالن بدنسازی مجهز و پیشرفته هم وجود دارد که کریستیانو در این مدت که در قرنطینه به سر می‌برد از آنها برای حفظ آمادگی جسمانی خود استفاده کرده است. در این عمارت حتی یک زمین فوتبال هم ساخته شده که کریستیانو هر زمان دلش برای زمین چمن تنگ می‌شود به همراه پسرش کریستیانو جونیور در آن به بازی مشغول می‌شود. در پارکینگ عمارت که در طبقات زیرزمینی ساخته شده هم پنج اتوموبیل لوکس رونالدو پارک شده است.

 

دیدگاه‌ها