کد خبر : 1677359 | 20 فروردين 1399 ساعت 13:38 | 3.3K بازدید | 0 دیدگاه

جوان‌ترها را با اختلاف شکست می‌دهم

حسین‌خانی: همیشه دوست دارم انتخابی تیم ملی باشد

دارنده مدال برنز کشتی آزاد جهان مدعی شد نفرات جوان‌تر از خود را با اختلاف شکست می‌دهد.

حسین‌خانی: همیشه دوست دارم انتخابی تیم ملی باشد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، مصطفی حسین‌خانی با اشاره به اینکه تعویق المپیک برای او خوب است، اظهار داشت: بعد از جراحی زانویم، خودم را خیلی سریع و بدون طی زمان کامل دوره نقاهت به مسابقات انتخابی رساندم و مجبور بودم که خیلی فشرده کار کنم، حالا با تعویق المپیک می‌توانم با فراغ بال، تمرین کنم. این زمان خوبی برای من خواهد بود که هم وضعیت پایم بهتر خواهد شد و هم به لحاظ آمادگی بدنی در شرایط خوبی قرار خواهم گرفت.
 
 

وی در پاسخ به این سؤال که «نگران شرایط سنی‌اش تا المپیک 2021 نیست؟»، تصریح کرد: من جوان‌ترها را با اختلاف هشت امتیاز می‌برم، نگران چه چیزی باشم؟ تازه بدنم راه افتاده است. مهم کشتی است. من هم در این مدت آماده‌تر خواهم شد. هر چند که برای المپیکی که قبلاً قرار بود مرداد ماه امسال برگزار شود هم مشکلی نداشتم و اگر المپیک به تعویق نمی‌افتاد، خودم را برایش کاملاً آماده می‌کردم.

 

حسین‌خانی در مورد تمریناتی که این روزها انجام می‌دهد، گفت: از دکتر حمید سیفی، رئیس تربیت بدنی دانشگاه علم و صنعت تشکر می‌کنم که سالن تمرین این مجموعه را برای ما باز گذاشته است. قبلاً هم او همکاری خوبی با ما داشت و هر وقت سال که می‌خواستیم، سالن در اختیارمان بود. هر چند که خیلی‌ها می‌گویند در تهران همه امکانات مهیاست، اما این‌طور نیست و ما با کمک دکتر سیفی اکنون می‌توانیم تمرین کنیم. البته به خاطر بیماری کرونا، تمرین ما انفرادی است و من زیر نظر اسماعیل پلویی تمرینم را پیگیری می‌کنم.

 

مدعی باتجربه وزن 74 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد کشورمان درباره اینکه گفته شده امسال حتماً مسابقات انتخابی تیم ملی خواهیم داشت، تأکید کرد: من که هیچ سالی بدون انتخابی ملی‌پوش نشده‌ام. هر سال انتخابی داده‌ام تا به اینجا رسیده‌ام. همین دوره هم تا اینجای کار از دو سه فیلتر انتخابی رد شده‌ام و هیچ مشکلی با انتخابی تیم ملی ندارم. همیشه هم دوست دارم انتخابی تیم ملی باشد تا محکم و بدون حاشیه صاحب دوبنده تیم ملی شوم.

دیدگاه‌ها