کد خبر : 1677376 | 20 فروردين 1399 ساعت 14:39 | 12.7K بازدید | 1 دیدگاه

دلم برای فوتبال تنگ شده است ولی...

فشنگچی: کرونای پروین خفیف است

کاپیتان تیم فوتبال سرخپوشان پاکدشت می گوید کرونای محمد پروین چندان حاد نیست.

فشنگچی:  کرونای پروین خفیف است  

 امیرحسین فشنگچی در این باره به ورزش سه گفت: محمد دوست صمیمی من است، او چند روز پیش احساس بی حالی و سرماخوردگی داشت و وقتی به بیمارستان مراجعه کرد تست کرونای او مثبت اعلام شد و در بیمارستان بستری شد. 

 

او در مورد شرایط محمد پروین هم گفت: امروز با او حرف زدم و گفت شرایطم بهتر است. خدا را شکر کرونای او چندان جدی نبوده است و احتمالا چند روز دیگر از بیمارستان مرخص می شود.

 

کاپیتانی سرخپوشان در مورد تعطیلی فوتبال هم می گوید: واقعا دلم برای فوتبال تنگ شده است. اتفاقا همین امروز با امین منوچهری اختصاصی تمرین کردیم و من به او گفتم این هوا جان می دهد برای فوتبال بازی کردن و تمرین گروهی کردن. تمرین انفرادی هیچوقت نمی توند جای  فوتبال بازی کردن و تمرین گروهی را بگیرد.

 

 

وی افزود: واقعا دلم لک زده برای فوتبال بازی کردن ولی نباید فراموش کرد الان شرایط اصلا بهتر از یک ماه پیش نشده است، اگر قرار است الان مجوز تمرین کردن بدهند، خوب می توانستند همان یک ماه پیش بازی ها را برگزار کنند. الان شرایط طوری است که دور و بری های خودمان هم دارند بیمار می شوند. خدا بیامرز حمید خان منوچهری یا محمد پروین در همین روزهای اخیر کرونا گرفته اند و فکر می کنم باید تمرین ها با بررسی بیشتری شروع شود.

 

فشنگچی در پایان گفت: شما ببینید در کشورهایی که همه قرنطینه هستند این تعداد آدم هر روز کشته می شوند وای به حال ایران که همه چیز در آن عادی است. از مردم عزیز ایران می خواهم تا جایی که می شود بیرون نروند تا بتوانیم برای این بیماری سخت و مهلک غلبه کنیم.

دیدگاه‌ها