کد خبر : 1677385 | 20 فروردين 1399 ساعت 15:20 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

کرونا و ضربه بزرگی که به سرمربی آرژانتینی زد

تمام برنامه های مائوریسیو پوچتینو سرمربی سابق تاتنهام پس از شیوع کرونا و تعطیلی فوتبال متوقف شد.

کرونا و ضربه بزرگی که به سرمربی آرژانتینی زد

به گزارش "ورزش سه"، یک ماه از تعطیلی فوتبال به دلیل شیوع کرونا گذشت و در خوشبینانه ترین حالت، از اواخر خرداد شاهد ادامه لیگ ها خواهیم بود. در واقع کشورهای اروپایی امیدوارند که روند همه گیری ویروس تا اواخر بهار به قدری کاهش پیدا کند که حداقل امکان برگزاری فوتبال پشت درهای بسته وجود داشته باشد.

 

 

1379879

 

 

اتفاقات اخیر، ضرر و زیان اقتصادی بزرگی به باشگاه ها زده و بسیاری از جمله بارسا، یوونتوس و اتلتیکو محبور به کاهش دستمزد بازیکنان شان شده اند. کرونا مربیان بیکار را نیز بی نصیب نگذاشته است.

مائوریسیو پوچتینو از نوامبر سال گذشته و پس از اخراج از تاتنهام، بدون تیم است. او که در یکی دو سال اخیر از گزینه های رئال و منچستریونایتد محسوب می شد، به دلیل قراردادی که با تاتنهام داشت و مخالفت مالک این باشگاه، فرصت جدایی پیدا نکرد و حالا پس از چند ماه بیکاری، فوتبال نیز تعطیل شده است.

گفته می شد رئال در صورت کسب نتایج بد در ادامه فصل، زیدان را اخرج خواهد کرد و چنین سرنوشتی در انتظار سولسشر در یونایتد نیز بود. پوچتینو گزینه ای ایده آل برای جانشینی این دو مربی محسوب می شد ولی طبق ادعای رسانه های اسپانیایی و انگلیسی، تعطیلی فوتبال و احتمال ادامه بازی ها در تابستان و مهمتر از همه، ریسک مالی بالای اخراج مربی، باعث شده تا زیدان و سولسشر فصل بعد نیز تحت هر شرایطی نیمکت تیم های شان را از دست ندهند. 

به این ترتیب پوچتینو شانس بزرگی را در دوران مربیگری اش از دست خواهد داد. 

 

 

1472695

دیدگاه‌ها