کد خبر : 1677388 | 20 فروردين 1399 ساعت 15:20 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

درخواست سرمربی نساجی از وزیر ارتباطات

محمود فکری، سرمربی تیم نساجی از وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات خواست سر و سامانی به سرعت اینترنت بدهد.

درخواست سرمربی نساجی از وزیر ارتباطات 

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی تیم نساجی در این باره می گوید: ما به دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا تمرینات خود را تعطیل کرده ایم اما برای حفظ شرایط آرمانی بازیکنان از طریق یک اپلیکیشین گروهی تمرین می کنیم اما متاسفانه سرعت اینترنت خیلی پایین است. در میانه های کار ارتباط ما با بازیکن یا ارتباط بازیکن با کادر فنی قطع می شود! البته فقط اینطور نیست که پایین بودن سرعت اینترنت تمرینات ما را مختل کرده باشد. بچه ها حتی برای انجام کارهای دانشگاهی مشکل دارند و  خواهش من از مدیران این است در روزهای قرنطینه دست کم سرعت اینترنت را بالا ببرند تا بتوانیم هم چنان در منزل بمانیم و کارهای خود را انجام دهیم. 

 

سرمربی تیم نساجی در خصوص اینکه با تعطیلی بازی ها موافق است یا اینکه بازی ها ادامه یابد؟ گفت: طبیعتا اگر بازی ها برگزار شود حق به حقدار خواهد رسید. تیمی قهرمان خواهد شد که شایسته اش است و دیگر حرف و حدیثی باقی نمی ماند. از سویی از دسته اول هم باید دو تیم به لیگ برتر صعود کنند. بازی ها برگزار شود در نهایت تیم هایی صعود می کنند که شایسته هستند. منتهی سازمان لیگ باید زمان را مدیریت کند. اینکه پیش از شروع دوباره بازی ها به ما اجازه تمرینات بدنسازی بدهد و فاصله کافی را بین پایان این فصل و فصل آینده ایجاد کند تا بازیکنان به خوبی استراحت کنند و در بازگشت دوباره دچار آسیب دیدگی نشوند. 

 

محمود فکری در پایان صحبت هایش در خصوص تمرینات از راه دور بازیکنان که اینروزها باب شده؛ گفت: به شخصه آرزو می کنم هر چه سریعتر ویروس کرونا ریشه کن شود اما این ویروس با همه بدی ها خوبی هایی نیز برای ما داشت و یکی از این تجربیات خوب، برگزاری تمرینات گروهی از راه دور بود. این کار سال هاست که در فوتبال اروپا انجام می شود و اجازه می دهد کادر فنی در زمان تعطیلات هم در جریان وضعیت بازیکنان قرار بگیرد. شاید که اینروزها باید لازم باشد به نیمه ی پر لیوان نگاه کنیم. امیدوارم مردم دستورات بهداشتی را به خوبی رعایت کنند. هر چند هر وقت به بالکن می روم می بینم زندگی عادی جریان دارد و گویی که قرار بود فقط فوتبالیست ها قرنطینه شوند. به هر صورت در پایان صحبت هایم یکبار دیگر از مدیران مسئول می خواهم سرعت اینترنت را بالا ببرند.

دیدگاه‌ها