کد خبر : 1677410 | 20 فروردين 1399 ساعت 17:43 | 17.5K بازدید | 0 دیدگاه

پائولو فوتره:

قرارداد من و بارسا را روی یک دستمال نوشتند

ستاره پرتغالی سابق اتلتیکو ادعا کرد که کار انتقالش به بارسا تمام شده بود ولی سرمربی وقت آبی اناری ها مخالفت کرد.

قرارداد من و بارسا را روی یک دستمال نوشتند

به گزارش "ورزش سه"، پائولو فوتره بین سال های 1987 تا 1993 برای اتلتیکو نزدیک به 140 بازی انجام داد و 40 گل هم به ثمر رساند. او در پورتو بود که چهره شد و توانست سال 1987 با این تیم فاتح جام باشگاه های اروپا  نیز شود و در حالی که از بارسا هم پیشنهاد داشت، در نهایت پیراهن اتلتیکو را به تن کرد.

 

 

Paulo Futre, le seul galactique de l'histoire de l'Atlético ...

 

 

فوتره در مصاحبه با موندودپورتیوو فاش ساخت که پیش از اتلتیکو، کار انتقالش به بارسا تمام شده بود:« در یک قدمی بارسلونا بودم. آنقدر نزدیک که قراردادم را هم نوشتند. شاید باور نکنید ولی نماینده های پورتو و بارسا قراردادم را روی یک دستمال و در یک کارخانه نوشتند. خودم در جریان جزئیات قرار نداشتم ولی به من می گفتند که همه چیز تمام شده است.

فکر می کردم به بارسا خواهم رفت ولی "تری ونه بلز"، سرمربی وقت بارسا با جذب من مخالفت کرد. این شد که به اتلتیکو رفتم. ونه بلز در همان دوران قید جذب مارکو فان باستن را هم زد؛ در حالی که او می توانست به عنوان بازیکن آزاد از آژاکس به بارسا برود.

بعدها یوهان کرویف نیز سه بار برای جذب من اقدام کرد. من پیش از استویچکوف گزینه مورد علاقه کرویف بودم ولی نشد. در یک دنیای موازی، شاید من باید در بارسای رویایی کرویف و در کنار کومان و دیگر ستاره هایش بازی می کردم.»

 

 

Paulo Futre, le seul galactique de l'histoire de l'Atlético ...

دیدگاه‌ها