کد خبر : 1677423 | 20 فروردين 1399 ساعت 18:13 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

سانحه رانندگی برای مدافع سابق لیورپول

یان آرنه ریسه مدافع چپ نروژی سابق لیورپول بامداد امروز دچار سانحه رانندگی شد. حادثه ای که البته به خیر گذشت.

سانحه رانندگی برای مدافع سابق لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، یان آرنه ریسه مدافع نروژی سابق تیم فوتبال لیورپول و دختر 19 ساله‌اش آریانا، در یک حادثه رانندگی در کشور خود دچار جراحاتی شده و به همین دلیل به بیمارستان انتقال داده شدند. ظاهراً شدت جراحات وارده به این دو نفر در این حادثه که ساعت 2 بامداد امروز رخ داد، زیاد نبوده است، اما آنها برای انجام یکسری معاینات به بیمارستان رفته‌اند.

 

 

John Arne Riise gives update on his condition after car crash ...

 

 

طبق گزارش سان، مأموران پلیس نروژ خودروی ریسه 39 ساله را در حالی که چپ کرده بود، پیدا کرده‌اند. گویا او در حال رساندن فرزند خود از شهر تونسبرگ به منزل‌شان در شهر آلسوند بوده است که تنها پس از طی پنج مایل از مسیر این اتفاق برای آنها رخ می‌دهد.

با برطرف شدن نگرانی‌ها از بابت سلامت جسمانی ریسه و فرزندش، آنها از بیمارستان مرخص شده‌اند. پلیس در حال انجام تحقیقات درباره علت حادثه است، اما تاکنون هیچ عامل مجرمانه‌ای در رخ دادن این حادثه یافت نشده است.

ریسه که سال 2017 به دوران بازیگری خود پایان داد، هفت سال برای لیورپول بازی کرد و در حال سپری کردن دوره‌های حرفه‌ای و رده بالای مربیگری است. او ماه دسامبر سال گذشته از دریافت مدرک مربیگری درجه B‌ یوفا خبر داد. ریسه که سه بار ازدواج کرده، چهار فرزند دارد که آریانا بزرگترین آنهاست.

 

 

1489775

دیدگاه‌ها