کد خبر : 1677427 | 20 فروردين 1399 ساعت 18:53 | 15.1K بازدید | 0 دیدگاه

بزرگترین استعداد خالص یونایتد از نگاه ماتا

هافبک اسپانیایی با تمجید از مارکوس راشفورد او را بهترین محصول آکادمی منچستریونایتد دانست.

بزرگترین استعداد خالص یونایتد از نگاه ماتا

به گزارش "ورزش سه"، خوان ماتا، مارکوس راشفورد را خاص‌ترین استعدادی خواند که در دوره حضور او از آکادمی به تیم اصلی ملحق شده و رشد کرده است.

 

 

1433759

 


ماتا در تمجید از راشفورد گفت:«  در همان اولین جلسه تمرینی که راشفورد در کنار ما تمرین کرد در پست هافبک راست بود. آن زمان لوییس فان خال هدایت تیم ما را بر عهده داشت و آندر هررا به من گفت این بازیکن جدید را دیدی؟ او خیلی استعداد دارد و در تیم اصلی خواهد بود. در واقع همه بازیکنان یونایتد می‌دانستند که راشفورد بازیکن خاصی است و این موضوع از همان جلسه اول تمرینی مشخص بود. از زمانی که من در منچستریونایتد هستم، هیچ بازیکنی از آکادمی تیم به خوبی او ندیدم.»


ماتا درباره خرید جدید تیمش، برونو فرناندز گفت:« هر روز صبح که او را می‌دیدم، شعار «برونو، برونو» را می‌خواندم به همین خاطر فکر می‌کنم از خوشامدگویی صبحگاهی من رضایت داشته باشد. او انسان خیلی خوبی است؛ ما رابطه نزدیکی با هم پیدا کرده‌ایم و طبیعتا بازیکن بزرگی هم هست. او خیلی خوب کار کرده است.»

 

 

1484311

 


احتمال ورود به دنیای مربیگری:« بعضی روزها به آن پاسخ مثبت می‌دهم و بعضی روزها هم نه. به این خاطر بله می‌گویم چون عاشق فوتبال هستم. می‌توان برای بازی کردن به سبک مشخصی تمرین کرد، می‌توان بازیکنان را برای رسیدن به بالاترین سطح پرورش داد. خیلی از جوانب بازی و اتفاقات درون زمین را دوست دارم ولی از آن سو مربی همیشه زیر سوال می‌رود و انتظارات بالایی از او وجود دارد چون همه چیز به این بستگی دارد که آیا توپ وارد دروازه می‌شود تا تیم شما برنده شود یا خیر.»

دیدگاه‌ها