کد خبر : 1677446 | 20 فروردين 1399 ساعت 21:03 | 60.1K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراف عجیب؛ لیونل مسی را می زدم، ناراحت هم نمی شد!

فیلیپه لوییس، مدافع سابق اتلتیکومادرید در مورد رویارویی با لیونل مسی صحبت کرد.

اعتراف عجیب؛ لیونل مسی را می زدم، ناراحت هم نمی شد!


به گزارش "ورزش سه"، فیلیپه لوییس که در حال حاضر در فلامینگو بازی می کند، در سال های گذشته همیشه مامور مهار لیونل مسی در دیدارهای اتلتیکومادرید مقابل بارسلونا بود و صحنه های زیادی از خطاهای شدید او روی ستاره آرژانتینی در اذهان باقی مانده است. فیلیپه لوییس ضمن تمجید از عملکرد مسی، مدعی شد هرگز علاقه ای به گرفتن لباس او نداشته و همیشه تنها در فکر پیروزی راهی زمین مسابقه می شده است.

 

1334197

 

فیلیپه لوییس گفت: "من برای مهار و متوقف کردن لیونل مسی به او ضربه زده و روی مسی خطا می کردم و او هرگز من را به این دلیل مورد سرزنش قرار نمی داد

 

اگرچه من همیشه لیونل مسی را مورد تمجید و ستایش قرار داده ام، اما هرگز از او درخواست نکرده ام پیراهنش را به من به یادگاری بدهد، زیرا من تنها برای پیروز شدن راهی زمین فوتبال می شوم، نه اینکه تنها بگویم مقابل بازیکنی مانند لیونل مسی بازی کرده ام. همه می دانند که من درباره مسی چه فکری می کنم. تنها کاری که باید انجام دهید این ایت که از بازی مسی لذت ببرید، زیرا نمی دانم چند سال یا ده ها سال طول بکشد تا دوباره بازیکنی مانند لیونل مسی پیدا شود. به نظر من توپ طلا همیشه باید به مسی تعلق گیرد."

دیدگاه‌ها