کد خبر : 1677453 | 20 فروردين 1399 ساعت 21:59 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

برنامه متفاوت بوندسلیگا برای ادامه فصل

به نظر می رسد مدتی دیگر رقابت های بوندسلیگا از سر گرفته خواهد شد.

برنامه متفاوت بوندسلیگا برای ادامه فصل

به گزارش "ورزش سه"، شیوع ویروس کرونا باعث به تعویق افتادن مسابقات در کشورهای صاحب فوتبال اروپا شده و بوندسلیگا نیز از این قاعده مستثنی نبوده است. هنوز 9 هفته تا پایان این رقابت ها باقی ماند و یوفا نیز تاکید کرده باید رقابت ها تا هفته پایانی انجام شود.

 

1489808

 

اما نشریه نیویورک تایمز مدعی شد کریستین سیفورت، مدیر اجرایی بوندسلیگا به آنها اعلام کرده برنامه ریزی بر این صورت است که رقابت های بوندسلیگا از ابتدای ماه می دوباره پیگیری شده و تا پایان ماه ژوئن نیز به اتمام برسد. اما خبر ناراحت کننده عدم صدور مجز برای حضور هواداران در استادیوم ها خواهد بود.

 

طبق ادعای کریستین سیفورت، حضور گسترده هواداران ممکن است دوباره روند شیوع ویروس کرونا را به شدت افزایش دهد و به همین دلیل احتمالا مدیران بیوندسلیگا به این نتیجه می رسند که بازی ها تا پایان فصل بدون حضور تماشاگران و پشت درهای بسته انجام گیرد. در حال حاضر بایرن مونیخ با چهار امتیاز اختلاف بالاتر از دورتموند در صدر جدول بودسلیگا قرار دارد. در روزهای اخیر مجوز برگزاری تمرینات برای تیم های آلمانی صادر شده و تصاویر زیادی از حضور بازیکنان در تمرینات با رعایت پروتکل های بهداشتی مخابره شده است.

دیدگاه‌ها