کد خبر : 1677473 | 21 فروردين 1399 ساعت 10:00 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

رئیس سامپدوریا: سری آ باید همین حالا تمام شود

رئیس باشگاه سامپدوریا خواهان پایان یافتن فصل جاری سری آ شده و می‌گوید با توجه به وضعیت اپیدمی کرونا امکان ادامه دادن فصل وجود ندارد.

رئیس سامپدوریا: سری آ باید همین حالا تمام شود

به گزارش "ورزش سه"، رئیس باشگاه ایتالیایی سامپدوریا، ماسیمو فررو می‌گوید فصل جاری سری آ همینجا باید پایان یافته اعلام شود چرا که با توجه به وضعیت بحران اپیدمی کرونا اینکه چند ماه دیگر رقابتهای سری آ تازه بدون حضور تماشاچیان دوباره از سر گرفته شود کاملا بی‌معنی خواهد بود.

 

1489832

 

لیگ سری آ از ماه گذشته میلادی به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا به حالت تعلیق درآمده و مقامات دولتی در این کشور به صراحت اعلام کرده‌اند که تا زمانی که شرایط اپیدمی در این کشور به شکلی فروکش نکند که امکان برگزاری کاملا ایمن مسابقات وجود داشته باشد، لیگ را از سر نخواهند گرفت. در هر صورت در ایتالیا که تا این لحظه 17600 نفر جان‌شان را بر اثر کرونا از دست داده‌اند، اینکه حتی در صورت شروع دوباره لیگ، بازی‌ها بدون تماشاچی برگزار خواهد شد قطعی به نظر می‌رسد.

 

رئیس باشگاه سامپدوریا در گفتگو با تلویزیون تله‌نورد در این باره گفت:" باید واقعیت را گفت، واقعیت این است که این  فصل باید همینجا و همین حالا به پایان برسد. من این را در کمال ناراحتی می‌گویم چون شخصا دوست دارم لیگ از سر گرفته شود ولی دلم می‌خواهد زمانی شاهد از سر گیری لیگ باشم که در استادیوم زیبایمان با حضور تماشاچی‌ها حضور داشته باشیم و طبل‌زنی آنها را در استادیوم ببینیم".

 

1489833

 

فررو در ادامه صحبتهایش اضافه کرد:" من بازی سامپدوریا- ورونا که بدون تماشاچی برگزار شد را تماشا کردم و باید بگویم سکوت استادیوم برایم واقعا سخت بود. چرا اصلا باید بازی‌ها بدون تماشاچی برگزار شود. این چه اجباری است؟ فوتبال که اینطور نمی‌شود. فوتبال یعنی سرگرمی و 90 دقیقه ترشح آدرنالین. اصلا بازی بدون تماشاچی یعنی چه؟".

 

دیدگاه‌ها