کد خبر : 1677477 | 21 فروردين 1399 ساعت 10:24 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

فجر می‌توانست با حمایت بیشتر مدعی باشد

مهابادی: برگزاری مسابقات بهترین راه حل است

سرمربی فجرسپاسی ابراز امیدواری کرد با پایان دوران قرنطینه بتوانند ادامه فوتبال را با پیگیری لیگ دنبال کنند.

 مهابادی: برگزاری مسابقات بهترین راه حل است

به گزارش "ورزش سه"، فجرسپاسی شیراز علیرغم نمایش موفقی که در ابتدای لیگ آزادگان داشت در ادامه با توجه به همان مشکلات مربوط به مالی و کمبود بازیکن در نهایت در مسیر ناکامی قرار گرفت و شانس صعود دوباره را از دست داد. با این حال داوود مهابادی، سرمربی باتجربه این تیم امیدوار است در پایان ماجرای به ویروس کرونا، شاگردانش توانایی کیفی خود برای کسب نتیجه را به اجرا بگذارند.


داوود مهابادی در خصوص آخرین شرایط این باشگاه و همچنین نحوه پیگیری تمرینات این تیم گفت: فعلا تعطیل هستیم و همکاران ما برنامه تمرینی را در گروه باشگاه گذاشتند و بازیکنان در خانه تمرین می‌کنند. ما نیز همانند سایر باشگاه‌ها اجازه تمرین در محیط آزاد را نداریم و شرایط را به همین صورت باید ادامه دهیم تا به روال قبل برگردیم.

 

سرمربی فجرسپاسی در پاسخ به این سئوال که آیا موافق برگزاری لیگ است یا لیگ یک باید لغو شود گفت: به نظرم بستگی دارد به اینکه مسئولین وزارت بهداشت برای عدم واگیر شدن بیماری در ورزش این تائید را بدهند که مشکلی وجود ندارد. برگزاری مسابقات بهترین راه حل است و امیدوارم حق به حق دار برسد و حقی از تیمی ضایع نشود و فوتبال روال خود را داشته باشد. فدراسیون هم تمام تلاشش را می‌کند تا لیگ برگزار شود و آنها هم براساس متد جهانی تصمیم می‌گیرند و فکر کنم ظرف دو هفته آینده همه چیز مشخص شود.

 

وی درخصوص تمدید قراردادش با فجرسپاسی یا جدایی در فصل آینده نیز گفت: ما باید ببینیم تکلیف امسال چه می‌شود و برای سال بعد باید با مدیریت باشگاه صحبت کنیم و به جمع بندی برسیم. هیچ چیز مشخص نیست و بعد از مشخص شدن تکلیف لیگ امسال، در خصوص سال آینده نیز تصمیمی خوب اتخاذ خواهیم کرد.

 

مهابادی با اشاره به شرایط این تیم گفت: در روزهای ابتدایی فصل شرایط خوبی داشتیم اما مسلما در پروسه صعود و موفقیت همه چیز لازمه حمایت و ایجاد بستر است. ما بزرگترین ضربه را در نیم فصل و در زمان یارگیری خوردیم که به دلیل کمبود بودجه نتوانستیم با رقبا در یک رقابت برابر قرار گیریم. مصدومیت بازیکنان نیز به این موضوع دامن زد تا در ادامه از روند مدنظر خودمان دور بمانیم. شخصا امیدوار بودم بتوانیم با این شرایط بعد از مدت‌‎ها در لیگ برتر حاضر شویم اما باید حمایت لازم نیز صورت گیرد. باید در رقابت با مدعیانی که از نظر مالی و جذب بازیکن در شرایط مناسبی قرار دارند، توان رقابت ایجاد شود.

 

مهابادی در خاتمه گفت: از دکترها و پرستاران و عوامل سلامتی مردم تشکر می‌کنم و خسته نباشید به همه مسئولین فدراسیون و برگزار کننده مسابقات و مربیان دارم و انشالله به امید خدا شرایط خوب شود و شاهد شکوفایی فوتبال و شادی مردم شویم. این یک مدت کوتاهی که مسئولین به فکر مردم بودند، انشالله همیشه ادامه داشته باشد.

دیدگاه‌ها