کد خبر : 1684059 | 27 اردیبهشت 1399 ساعت 14:40 | 3.5K بازدید | 0 دیدگاه

مهابادی: مسابقات هر چه زودتر برگزار شود بهتر است

سرمربی تیم فجرسپاسی شیراز گفت: بازی‌ها هر چه زودتر برگزار شود بهتر است تا به لیگ بعدی آسیبی نرسد.

مهابادی: مسابقات هر چه زودتر برگزار شود بهتر است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از میزان، داوود مهابادی در خصوص ادامه مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: اگر مسائل بهداشتی رعایت شود باید بازی‌ها برگزار شود تا عدالت برای همه تیم‌ها رعایت شود، اما با این وضعیت سلامتی بسیار مهم خواهد بود و باید در اولویت قرار گیرد.

 

وی ادامه داد: اگر قرار بر تعطیلی مسابقات باشد مربی‌ها و بازیکنان شغل‌های خود را از دست خواهند داد. باید به فکر قرارداد بازیکنان و مربیان و سایر اعضای کادر تیم هم باشیم، بازی‌ها هر چه زودتر برگزار شود بهتر است تا به لیگ بعدی آسیبی نرسد و باشگاه‌ها فرصت کافی برای آمادگی در فصل بعد را داشته باشند.

 

مهابادی درباره اینکه بازی‌ها چگونه برگزار شود عنوان کرد: شهر‌های جنوبی ما وضعیت خوبی ندارند، کرونا به شدت در این شهر‌ها در حال رشد است، نمی‌توانیم در این شهر‌ها مسابقات را برگزار کنیم، اما در دو یا سه شهر که وضعیت سفید دارند می‌توان بازی‌ها را به صورت فشرده برگزار کرد.

 

سرمربی تیم فجرسپاسی در خصوص مسائل بهداشتی در تیم‌های لیگ یکی تصریح کرد: شاید تیم‌های لیگ برتری در مسائل بهداشتی بسیار مجهز باشند، اما تیم‌های لیگ یکی حتی یک کیت آزمایشی هم ندارند و در وضعیت خوبی به سر نمی‌برند. ما از نظر پرتکل‌های بهداشتی تقریبا صفر هستیم و تجهیزاتی نداریم. باید فکری به حال تیم‌های لیگ یکی هم شود.

 

مهابادی درباره اینکه وضعیت تمرینات فجرسپاسی چگونه است عنوان کرد: تمرینات ما کاملا تعطیل است و بازیکنان در حال استراحت هستند.

دیدگاه‌ها