کد خبر : 1677495 | 21 فروردين 1399 ساعت 12:20 | 20.4K بازدید | 0 دیدگاه

تعویض پیراهن با مسی؛ وقتی رودیگر به آرزویش رسید

آنتونیو رودیگر، ستاره آلمانی چلسی می‌گوید پیراهن لیونل مسی که بعد از تعویض پیراهنش با او بدست آورده برایش بسیار عزیز است و آن را مدیون سسک فابرگاس می‌داند.

تعویض پیراهن با مسی؛ وقتی رودیگر به آرزویش رسید

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو رودیگر، ستاره آلمانی چلسی می‌گوید پیراهن لیونل مسی که در جریان دیدار چلسی و بارسلونا در لیگ قهرمانان، بعد از تعویض پیراهنش با ابرستاره آرژانتینی بدست آورده برایش بسیار عزیز است. رودیگر همچنین گفت که اگر دخالت سسک فابرگاس نبود امکان نداشت بتواند پیراهنش را با مسی عوض کرده و صاحب پیراهن او شود.

 

1489855

 

رودیگر در سال 2017 از آ اس رم به چلسی منتقل شده و از آن زمان به یکی از ستونهای خط دفاعی این تیم تبدیل شده است. رودیگر در این مدت با عده زیادی از ستاره‌های بزرگ دنیا بازی کرده ولی می‌گوید قرار گرفتن در مقابل مسی همیشه برایش جذابیت ویژه‌ای داشته.

 

رودیگر با بیان خاطره تعویض پیراهنش با لیونل مسی گفت:" من پیراهن لیونل مسی را دارم. چند سال پیش که در چمپیونزلیگ با بارسلونا بازی کردیم پیراهنم را با او عوض کردم و پیراهنش را گرفتم. بازی کردن در مقابل ستاره بزرگی مثل او برایم افتخار بزرگی بود و به همین خاطر بعد از بازی وقتی با هم دست دادیم از او خواستم پیراهنش را به من بدهد".

 

ستاره آلمانی چلسی در ادامه گفت:" مطمئن بودم که مسی در مقابل پیراهنش، پیراهن من را نمی‌خواهد ولی سسک فابرگاس که به ما نزدیک بود به من گفت پیراهنت را بده، او هم پیراهن تو را می‌خواهد".

 

1489858

 

با اینحال رودیگر می‌گوید در دوران جوانی، الگوی دیگری داشته: جرج وه‌آ ستاره فوتبال آفریقا که در سال 1995 بعد از اوزه بیو دومین فوتبالیست آفریقایی شد که توانست توپ طلا را به خود اختصاص دهد. وه‌آ که این روزها رئیس‌جمهور کشورش لیبریا است در دوران جوانی رودیگر الگوی بزرگ او بوده و ستاره چلسی می‌گوید در کودکی اولین اسمی که پشت پیراهنش ثبت کرده بوده اسم وه‌آ بوده.

 

رودیگر در این باره گفت:" اولین پیراهن فوتبالم؟ پیراهنی بود که خودم درست کرده بودم. پدر و مادرم پول نداشتند که لباس فوتبال بخرم و این بود که خودم یک پیراهن درست کردم. پیراهن شماره 9 با اسم جرج وه‌آ. پیراهن که می‌گویم یک تی‌شرت معمولی بود که شماره 9 و اسم جرج وه‌آ را پشتش نوشته بودم".

 

دیدگاه‌ها