کد خبر : 1677497 | 21 فروردين 1399 ساعت 12:15 | 63.7K بازدید | 1 دیدگاه

شب جالب ستاره های بزرگ؛

رونالدو و دورهمی با کهکشان رئال مادرید! (عکس)

رونالدو، ستاره سابق فوتبال برزیل دیشب در ایستاگرام با همبازیان سابقش صحبت کرد.

رونالدو و دورهمی با کهکشان رئال مادرید! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر و با توجه به شرایط قرنطینه و خانه نشینی ستاره های بزرگ، بسیاری از آنها در لایو اینستاگرام با یکدیگر گفت و گو کرده و مخاطبان زیادی در سراسر دنیا را اینگونه سرگرم می کنند.

 

رونالدو، ستاره سابق رئال مادرید دیشب دست به ابتکار جالبی زده و با تنی چند از همبازیان سابقش در برنابئو از جمله روبرتو کارلوس، لوییس فیگو، دیوید بکام و ایکر کاسیاس دقایقی گفت و گو کرده است. لحظات شنیدنی این مکالمات را یا یکدیگر مرور خواهیم کرد.

 

رونالدو و روبرتو کارلوس

 

مدافع سابق رئال مادرید در مورد شرایط این روزهای گفت: "در حال حاضر وضعیتی بسیار دشوار حاکم است. ما امیدواریم که به زودی به حالت عادی بازگردیم. ما افراد زیادی مانند لورنزو سانز را از دست داده ایم."

 

1489865

 

روبرتو کارلوس همچنین در مورد دوران اکران کهکشانی های یک در برنابئو گفت: "من آن روزها را با ذوق و شوق فراوانی در خاطر دارم. فوق العاده بود که چین بازیکنانی همزمان در کنار یکدیگر جمع شده بودیم."

 

رونالدو و لوییس فیگو

 

1489867

 

هافبک سابق و پرتغالی رئال مادرید در گفت و گو با رونالدو گفت: "ما این شانس را داشتیم که در کنار بازیکنان بااستعداد و البته افرادی فروتن و متواضع بازی کنیم. تمام لحظاتی که کنار هم بودیم، به خصوص مواقعی که به پیروزی می رسیدیم برایم خاص و ویژه بودند. گرچه بازیکنان مشهور در ترکیب بودند، اما هر کس نسبت به وطایف خود آگاه بود و همه سخت تلاش می کردند. این به ما اجازه می داد لحظه های خوب زیادی را تجربه کنیم. ما نتوانستیم در همه جام ها به قهرمانی دست یابیم، اما زیبایی فوتبال به همین مسائل است."

 

رونالدو و دیوید بکام

 

رونالدو در آغاز صحبت با دیوید بکام اعتراف کرد زبان انگلیسی اش خیلی خوب نیست. او همچنین در ادامه در مورد علاقه اش به فوتبال گفت: "من به به دلیل مصدومیت دیگر نمی توانم فوتبال بازی کنم، زیرا هر بار به میدان می روم مصدوم می شوم."

 

1489864

 

هم دیوید بکام و رونالدو صاحب باشگاه های به ترتیب اینتر میامی و رئال وایادولید هستند. رونالدو درباره رئال وایادولید گفت: "ما در تلاش هستیم تا پول زیادی خرج نکنیم، زیرا دیگر پول کافی نداریم. ما امیدواریم که بتوانیم فصل سال دیگر در لالیگا بمانیم زیرا اینگونه پول زیادی از حق پخش تلویزیونی می گیریم. ما نمی دانیم لالیگا چگونه به پایان می رسد، بنابراین باید صبر کنیم. با لالیگا و فدراسیون اسپانیا صحبت کردیم و فکر می کنم روز 26 ام این ماه کار آغاز می شود، پس فکر می کنم برای بازگشت و آماده شدن باید حداقل دو یا سه هفته به تمرینات نیاز داشته باشیم."

 

دیوید بکام نیز گفت: "خاطرم هست یک بار روبرتو کارلوس گفت اگر یک بازیکن انگلیس قابلیت بازی کردن در تیم ملی برزیل را داشته باشد، آن نفر دیوید بکام است." رونالدو نیز در پاسخ گفت: "تو یکی از بهترین هافبک های آن دوران بودی. تو بدون نگاه کردن به من توپ را ارسال می کردی و به من می رسید."

 

1489863

 

رونالدو و ایکر کاسیاس

 

مکالمه دروازه بان پرافتخار و سابق رئال مادرید نیز بیشتر به شوخی و خنده سر شد. یک جا رونالدو به ایکر گفت: "در حال حاضر نامزدم خانه نیست و من می توانم راحت صحبت کنم." کاسیاس نیز در پاسخ گفت: "خوش به حالت."

 

1489862

دیدگاه‌ها