کد خبر : 1677505 | 21 فروردين 1399 ساعت 13:00 | 17.8K بازدید | 0 دیدگاه

تمایل دو غول آلمانی برای خرید مدافع ملی‌پوش چلسی

به گزارش رسانه‌های آلمانی دو باشگاه بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند تمایل خود را برای جذب آنتونیو رودیگر مدافع آلمانی چلسی اعلام کرده‌اند.

تمایل دو غول آلمانی برای خرید مدافع ملی‌پوش چلسی

به گزارش "ورزش سه"، اسکای اسپرتز آلمان مدعی شد دو باشگاه بزرگ این کشور، بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند، تمایل خود برای به خدمت گرفتن آنتونیو رودیگر، مدافع آلمانی ملی‌پوش چلسی را به این باشگاه اعلام کرده‌اند.

 

1489888

 

اخیرا شایعات زیادی درباره ترک استمفوردبریج توسط رودیگر مطرح شده که یکی از علتهای اصلی آنها عدم تمدید قرارداد او با این باشگاه بوده ولی گفته می‌شود در روزهای اخیر مذاکرات چلسی و رویگر درباره تمدید قرارداد آغاز شده است.

 

با اینحال، اسکای اسپرتز آلمان در گزارشی اعلام کرد که با وجود مذاکرات چلسی و رودیگر و در حالیکه چلسی مایل است قرارداد او را سه سال دیگر تمدید کند، اما دو باشگاه آلمانی بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند برای جذب او در تابستان آتی ابراز تمایل کرده‌اند.

 

1489889

 

رودیگر که بر اساس قرارداد فعلی‌اش تا تابستان 2022 بازیکن چلسی خواهد بود تا پیش از وقفه فصل جاری به دلیل بحران کرونا نمایش‌های درخشانی برای آبی‌های لندن داشت. او در این فصل شانزده بار با پیراهن چلسی به میدان رفته و دو بار گلزنی کرده است. او که مدافع است از زمان انتقالش از آ اس رم به چلسی در سال 2017 تا کنون برای این تیم شش گل به ثمر رسانده.

 

دیدگاه‌ها