کد خبر : 1677507 | 21 فروردين 1399 ساعت 13:22 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

منوتی: نیمار برای بارسا بهتر از لائوتارو است

سزار لوئیس منوتی سرمربی افسانه‌ای آرژانتین و مربی سابق بارسلونا می‌گوید جذب نیمار توسط بارسلونا نسبت به لائوتارو مارتینز توجیه بیشتری دارد.

منوتی: نیمار برای بارسا بهتر از لائوتارو است

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه شایعات درباره انتقال نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن و لائوتارو مارتینز مهاجم آرژانتینی اینترمیلان به بارسلونا این روزها به اوج رسیده و گفته می‌شود مدیریت بارسا درباره انتخاب یکی از آنها تردید دارد، سزار لوئیس منوتی، سرمربی افسانه‌ای آرژانتین در جام جهانی 1978 و سرمربی سابق بارسلونا می‌گوید جذب نیمار برای بارسلونا نسبت به  لائوتارو توجیه بیشتری دارد.

 

1488871

 

بازگشت نیمار که در سال 2017 نوکمپ را ترک کرده و با قراردادی رکوردشکن به PSG پیوسته بود در سالهای اخیر همیشه یکی از اولویت‌های بارسلونا بوده ولی امسال نام لائوتارو مارتینز هم به عنوان یکی از اولویت‌های کاتالانها در فصل نقل و انتقالات آتی مطرح شده. منوتی اما می‌گوید با توجه به تجربه بالای نیمار نسبت به  لائوتارو، بارسلونا اگر امسال تنها قادر به جذب یکی از آنها است باید نیمار را انتخاب کند.

 

منوتی در گفتگو با روزنامه کاتالان اسپورت در این باره گفت:" این روزها شایعات درباره بازگشت احتمالی نیمار و خرید لائوتارو مارتینز هر روز روی صفحه اول روزنامه‌ها است و من درک می‌کنم که هواداران هیجان‌زده شده‌اند. اولین چیزی که می‌خواهم بگویم این است که بارسلونا باید ایده بازی به سبک یوهان کرویف که تا دوران پپ گواردیولا و دیگر مربیانی که متدولوژی آنها را ادامه دادند، بر این تیم حاکم بود را ادامه دهد".

 

1488722

 

سرمربی افسانه‌ای آرژانتین و بارسا در ادامه گفت:" این ایده مادر باشگاه بارسا است و عملکرد مشخصی دارد. با توجه به این ایده امکان اینکه یک بازیکن بزرگ بیشتر به کار تیم بیاید بیشتر است. به این ترتیب می‌توان گفت که نیمار نسبت به لائوتارو مزیت دارد. هر دوی این بازیکنها می‌توانند بارسا را تقویت کنند ولی تنها کسی که می‌تواند حتی وقتی تیم شایسته پیروزی نیست، نتیجه را به نفع بارسا برگرداند همین الان در تیم حضور دارد و کسی نیست جز لیونل مسی".

 

دیدگاه‌ها