کد خبر : 1677535 | 21 فروردين 1399 ساعت 15:21 | 27.7K بازدید | 0 دیدگاه

عذرخواهی مجریان نوروز فوتبالی از استقلالی‌ها

مجریان برنامه نوروز فوتبالی شبکه ورزش سیما از هواداران استقلال عذرخواهی کردند.

عذرخواهی مجریان نوروز فوتبالی از استقلالی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، پخش یک آیتم در برنامه نوروز فوتبالی درباره تاریخ باشگاه استقلال باعث تکدر خاطر هواداران این تیم شده بود و طی یک هفته گذشته مسائلی را در فضای مجازی ایجاد کرد. از این رو صفحات هواداری استقلالی هم اهانت هایی به مجریان این برنامه انجام دادند.


امروز اما آخرین قسمت از نوروز فوتبالی از شبکه ورزش سیما پخش شد که مهم ترین اتفاق آن به عذرخواهی مجریان از هواداران استقلال اختصاص داشت.


بعد از آنکه علیرضا منصوریان اسطوره باشگاه استقلال که مجری بخش انتخاب برترین های نوروز فوتبالی نیز بود، از هواداران استقلال عذرخواهی کرد، نوبت به مجریان رسید. افشین عبداللهیان سردبیر و مجری نوروز فوتبالی بعد از صحبت های منصوریان درباره اتفاق پیش آمده عنوان کرد: «نویسنده نباید به بخش هایی که تردیدهای تاریخی درباره اش وجود دارد، ورود می کرد تا عده ای از بینندگان ما مکدر شوند. طی 5 سال گذشته که شب های فوتبالی را تاسیس کردیم، سعی داشتیم با آرامش به اطلاع رسانی و ساخت برنامه و به دور از آنکه دعوایی انجام دهیم، بپردازیم. واقعیت این است که ما هم از این متن بی خبر بودیم و حالا که آقای منصوریان با بزرگواری عذرخواهی می کند، ما هم با عذرخواهی کوچک نمی شویم و از بینندگان و به خصوص استقلالی هایی که ناخواسته باعث تکدر خاطرشان شدیم عذرخواهی می کنیم. همه طرفداران تیم های مختلف برای ما بی نهایت بااارزش هستند و دوست نداریم کسی ناراحت باشد. حتی اگر درباره آقای مورینیو هم اشتباهی رخ می داد، عذرخواهی می کردیم.»


همچنین محمد میر و مهدی توتونچی دو مجری دیگر برنامه نوروز فوتبالی نیز از هواداران استقلال عذرخواهی کردند تا غائله پیش آمده درباره آیتم جنجالی این برنامه به پایان برسد.

دیدگاه‌ها