کد خبر : 1677551 | 21 فروردين 1399 ساعت 16:09 | 30.3K بازدید | 1 دیدگاه

پایان فصل صلاح باشگاه و خودم را در نظر می‌گیرم؛

دزدی که از ترابی هم سرعتی‌تر فرار کرد!

ستاره پرسپولیس خاطره جالبی از تعقیب و گریزش با یک سارق عنوان کرد.

دزدی که از ترابی هم سرعتی‌تر فرار کرد!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی ترابی در گفت‌وگو با برنامه نوروز فوتبالی شبکه ورزش درخصوص دشواری‌هایی که در ابتدای دوران بازی خود داشته، اظهار کرد: آن زمان که در اشتهارد زندگی می‌کردم، با سه نفر از دوستانم و یا با ماشین پدرم سر تمرین می‌رفتیم. مسافت زیادی تا محل تمرین داشتیم و واقعا شرایط سختی برای رفت و آمد داشتیم.

 

او ادامه داد: در اوایل فوتبالم اهدافی داشتم و سختی‌ها را تحمل کردم. از دوستانی که در آن برهه در سختی‌ها کنارم بودند ، تشکر می‌کنم.

 

بازیکن ملی پوش پرسپولیس درباره خاطره تعقیب و گریز با یک سارق اظهار کرد: قبلا در جایی زندگی می‌کردیم که در حیاط خانه ما و صاحب‌خانه یکی بود. یک بار در نزدیکی صبح در حیاط باز شد که فکر کردم صاحب‌خانه است، اما وقتی از مادرم پرسیدم که آن شخص را می‌شناسد یا نه، گفت نه. تا من در خانه را باز کردم، آن شخص فرار کرد و هرچه دنبال او افتادم، نرسیدم. با اینکه من سرعتی‌ترین بازیکن سایپا بودم، اما  از من هم سریع‌تر رفت و به مادرم گفتم اگر او در تست سایپا شرکت کند، قبول می‌شود!

 

ترابی اضافه کرد: در بازی با السد، بازیکن حریف به توپ نمی‌رسد و با شدت به من زد. متاسفانه آن بازی رفت را باختیم و در مسابقه برگشت هرچه تلاش کردیم نتوانستیم به برد برسیم. امسال اگر بازی‌ها دنبال شود، تلاش می‌کنیم از مرحله گروهی صعود کنیم تا پرسپولیس قهرمان آسیا شود.

 

او با بیان اینکه قهرمانی‌های پرسپولیس حاصل تفکرات برانکو در این تیم بود، گفت: بچه‌ها اصلا به قهرمان نشدن در سال بعد راضی نمی‌ شوند و نمی‌گویند بی‌خیال شویم. بازیکنان در هر بازی تمرکز خاص خود را دارند. بالاخره تیم پرسپولیس است و نمی‌شود یک بازی بدون تمرکز وارد شد. مردم انتظار دارند و هواداران میلیونی از ما می‌خواهند که پرسپولیس همیشه برنده باشد. واقعا بازیکنان ما به مساوی هم قانع نیستند.

 

ستاره پرسپولیس اضافه کرد: اوایل شیوع کرونا همه دنبال این بودند که لیگ را تعطیل کنند ولی پرسپولیس ما تنها تیمی بود که هیچ صحبتی نکرد و روی بازی‌ها تمرکز داشت؛ همان مقطع هم دو بازی را بردیم و ۶ امتیاز گرفتیم.

 

ترابی یادآور شد: همه دوست دارند لژیونر شوند ولی من به نظرم اگر دو سال قبل به اروپا می‌رفتم، بیشتر موفق می‌شدم و پیشرفت می‌کردم. همه مسائل درباره لژیونر شدنم را به مدیر برنامه‌ام سپردم چون از ریز قراردادم و همه مسائل با خبر است. خودم دوست دارم یک روز در اسپانیا بازی کنم و طرفدار رئال هستم. متاسفانه الان بخاطر شرایط کشور، بازیکنان ایرانی را خیلی سخت جذب می‌کنند.

 

او درخصوص حضورش در فوتبال ابراز کرد: قبل از فوتبال، در استان البرز فوتسال بازی می‌کردم و قهرمان مسابقات کشوری شدیم. آن سال قرار بود به تیم ملی جوانان بروم ولی در تست سایپا شرکت کردم و آقای سلطانی گفت یا فوتبال یا فوتسال که من فوتبال را انتخاب کردم و در سایپا ماندم.

 

بازیکن ملی پوش پرسپولیس با بیان اینکه اگر الان حرف از پیشنهادهایم بزنم، بازارگرمی است، گفت: یک مقطعی گفتند پیشنهاد خارجی دارم ولی خودم بخاطر اینکه تنها نیم‌فصل از حضورم در پرسپولیس می‌گذشت، دوست داشتم در این تیم بمانم چون سال‌های برای رسیدن به پیراهن پرسپولیس تلاش می‌کردم.

 

ترابی عنوان کرد: خیلی از بندهای قراردادم اطلاع ندارم چون خودم آن را نبستم. مدیر برنامه‌ام در جریان قراردادم است و در پایان فصل هرچه به صلاح خودم و باشگاه باشد، تصمیم‌گیری می‌کنم.

 

دیدگاه‌ها