کد خبر : 1677558 | 21 فروردين 1399 ساعت 16:41 | 43K بازدید | 2 دیدگاه

کرونا به ما یاد داد، قدر یکدیگر را بدانیم

منصوریان: هواداران استقلال به این غائله خاتمه دهند

سرمربی سابق استقلال به هواداران تیمش اعلام کرد اشتباه پیش آمده در برنامه شبکه ورزش سهوی بوده است.

منصوریان: هواداران استقلال به این غائله خاتمه دهند

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان که در برنامه نوروز فوتبالی مجری بخش انتخاب برترین های فوتبال در سال 98 از سوی کمیته انتخاب بود، امروز به عنوان میهمان تلفنی در این برنامه حضور یافت و درباره جنجال های پیش آمده درباره آیتم جنجالی توضیحاتی را ارائه کرد. 


منصوریان در این خصوص گفت: ایام شعبانیه است و باید لبخند به لب مردم عزیزمان باشد. من پدرم را از دست دادم اما زندگی ادامه دارد. مردم ما باید محکم و شاد باشند و قطعا در ماه های آینده نیز کرونا در تمام دنیا ریشه کن می شود. باید قدر همدیگر را بدانیم. الان می فهمیم خداوند چه نعمت هایی به ما داده بود. اینکه کنار هم غذا بخوریم، با هم باشیم و از زندگی لذت ببریم.


وی ادامه داد: من اولین بار بودکه در کمیته انتخاب برنامه نوروز فوتبالی حاضر بودم و وقتی قرار شد در قامت مجری این بخش باشم، فهمیدم شما مجریان سخت ترین کار را انجام می دهید. من شاهد بودم شما و همکاران تا دو ماه کار شبانه روزی انجام دادید تا برنامه ای بسازید که لبخند روی لب هواداران فوتبال بیاید. انتخاب های خوبی هم انجام شد و اگرچه ما نیز در کمیته انتخاب نوسان ها و اشتباه هایی داشتیم اما شاهد بودم چقدر شما عزیزان زحمت کشیدید. من می دانم که آن اتفاق درباره تاریخ باشگاه استقلال سهوی بود و در کنداکتور برنامه این بخشی آمده بود. بخشی که توسط نویسنده ای نوشته شد و بحث هایی ایجاد کرد.

 

 


سرمربی سابق استقلال تاکید کرد: به هر حال در حوزه خبری برخی ادم های افراطی وجود دارند که من از شما خواهش می کنم هرگز اسم آن نویسنده را نیاورید چون در فضای مجازی ممکن است اتفاقاتی برایش رخ بدهد. اما باید بگویم زحمات شما عزیزان را در نوروز فوتبالی دیدم. از این رو از هواداران استقلال که مرا برادر خودشان می دانند، می خواهم این ماجرا را درک کنند و بدانند سهوی بوده و عمدی وجود نداشته است. من این موضوع را به هواداران استقلال قول می دهم و می دانم که صداوسیما هیچ وقت در این روزهای سخت نمی خواهد احساسات هوادار تیمی را جریحه دار کند. به هر حال من هم در این برنامه در قامت مجری حضور داشتم و از جانب خودم از استقلالی ها عذر خواهی می کنم. اما بدانند که آن اتفاق سهوی بوده است. 


منصوریان در بخش دیگری از حرف هایش گفت: چند ماه قبل افشین عبداللهیان در برنامه شب های فوتبالی زمانی که استقلال شرایط نابسامانی داشت اعلام کرد اگر این تیم در کورس قهرمانی قرار نگیرد، مجری گری را کنار می گذارد. من با او تماس گرفتم و گفتم این حرف خیلی سخت است. می خواهم بگویم این مسائل پیش می آید و هرگز عمدی در کار نیست. من اطلاع دارم که کنداکتور آن برنامه به طور سهوی بسته شده و صداوسیما مخلص همه مردم کشورم است. البته باید دقت بیشتری باشد تا یک نویسنده افراطی برنامه ای که به این زیبایی انجام شده را تحت الشعاع قرار ندهد. 


وی در پایان افزود: از هواداران استقلال می خواهم که این غائله را تمام کنند و همه از فوتبال لذت ببریم. روی گل هواداران استقلال را می بوسم و می دانم که مجریان برنامه هم خیلی اذیت شدند و به خاطر اتفاقی که از آن خبر نداشتند موضوعات زیادی را تحمل کردند.

دیدگاه‌ها