کد خبر : 1677635 | 22 فروردين 1399 ساعت 10:33 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

تجربه آرین روبن از مبارزه همسرش با کرونا

آرین روبن ستاره سابق بایرن مونیخ می‌گوید همسرش به کرونا مبتلا شده بوده و به سختی نفس می‌کشیده ولی حالا بهبود یافته است.

تجربه آرین روبن از مبارزه همسرش با کرونا

به گزارش "ورزش سه"، آرین روبن ستاره سابق بایرن مونیخ می‌گوید خانواده‌اش در میانه بحران کرونا روزهای بسیار سختی را پشت سر گذاشته‌ چرا که همسرش به این ویروس دچار شده و وضعیتش بحرانی شده بود چرا که به زحمت نفس می‌کشیده. روبن همچنین از دوستان سابقش در بایرن مونیخ و دیگر فوتبالیست‌ها که در این روزهای دشوار و در جریان نبرد خانواده‌اش با کرونا از آنها حمایت کرده‌اند تشکر کرد.

 

 

1489988

 

روبن که سالها در بایرن مونیخ بازی کرده و درخشیده در گفتگو با روزنامه آلمانی بیلد در این باره گفت:" بدترین چیزی که همسرم را اذیت می‌کرد این بود که درد شدیدی در سینه‌اش حس می‌کرد و به سختی می‌توانست نفس بکشید. بله این اصلا حس خوبی نیست. مساله دیگر این است که بیماری خیلی طول می‌کشد و مثل سرماخوردگی نیست که بعد از یکی دو روز حالتان بهتر شود. واقعا خوشحالم که شرایط بد همسرشم از آنچه بود بدتر نشد".

 

روبن می‌گوید در روزهایی که او و همسرش در خانه قرنطینه شده و نمی‌توانسته‌اند حتی قدمی بیرون بگذارند، دوستان‌شان به آنها کمک زیادی کرده، مواد غذایی برایشان به در منزل آورده و سگ‌شان را برای پیاده‌روی بیرون می‌برده‌اند.

 

ستاره سابق بایرن مونیخ در ادامه گفت:" خوشبختانه ما دوستان عزیزی داریم که آن روزها خیلی به ما کمک کردند. وضعیت ما خیلی بحرانی بود و نمی‌توانستیم یک قدم هم بیرون بگذاریم. آنها مواد غذایی را برای ما می‌خریدند و در خانه می‌گذاشتند تا ما بعدا آنها را برداریم و داخل ببریم. خدا را شکر حالا همه چیز تحت کنترل است ولی اصلا شرایط جالبی نبود. جواب تست همسرم حالا منفی شده و حالش هم بهتر است".

 

دیدگاه‌ها