کد خبر : 1677654 | 22 فروردين 1399 ساعت 13:02 | 3.7K بازدید | 0 دیدگاه

در تاریخ ۶۶ ساله چنین وضعیتی تجربه نکردیم؛

شیخ سلمان: فوتبال دوباره شادی را برمی‌گرداند

رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا امیدوار است با همراهی فوتبالیست‌های همه کشورها بتوانند خیلی زود کرونا را شکست دهند.

شیخ سلمان: فوتبال دوباره شادی را برمی‌گرداند

به گزارش "ورزش سه"، شیخ سلیمان با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ ستاره فوتبال آسیا در کمپین قطع زنجیره شیوع کرونا وعده داده و ما را همراهی کرده‌اند، گفت: از ۱۰۰ بازیکن و مسؤولانی که در ارتقای پیام‌های سازمان بهداشت جهانی(WHO) در جریان بحران فعلی بخاطر شیوع کووید۱۹ همراهی و کمک داشته‌اند، تشکر می‌کنم.

 

او با اشاره به اینکه این ۱۰۰ نفر چراغ‌های راهنما در زمان‌های تاریک و چالش برانگیز فعلی و پیوستن به کمپین #BreakTheChain بوده‌اند، عنوان کرد: صدمین ستاره‌ای که برای پیوستن به این کمپین پیام ارسال کرد، علی مبخوت از تیم ملی امارات بود و کنفدراسیون فوتبال آسیا در مدت بیش از ۱۰ روز به تعداد ۱۰۰ پیام رسیده است.

 

رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا ادامه داد: در ۴۸ ساعت بعد از ایجاد این کمپین، ۵۰ ستاره در آن شرکت کردند و در پیام‌های خود اعلام داشتند تا نیاز است همه به مسائل بهداشتی، توجه به فاصله اجتماعی و دستورات مسؤولان دولتی، توجه کنند و در خانه بمانند.

 

شیخ سلمان اضافه کرد: در تاریخ ۶۶ ساله کنفدراسیون فوتبال آسیا وضعیتی مشابه به شرایط فعلی را تجربه نکرده‌ایم و این اتفاق واقعا بی‌سابقه است. نیاز داریم در این شرایط به یکدیگر کمک کنیم و راهنمایی‌های درست داشته باشیم.

 

او تصریح کرد: انجمن‌های تحت عضو AFC ازجمله بازیکنان، مربیان، مسؤولان و ... خیلی زود به کمپین قطع زنجیره کرونا پاسخ دادند و پیام‌هایی ارسال کردند. همه با همان روحیه مشترک و جمعی‌شان از مردم خواسته‌اند تا برای حفظ سلامتی خود و خانواده، دوستان، همکاران و جامعه‌شان، اقدامات درستی انجام دهند.

 

رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا یادآور شد: یک روز به زودی امیدوار هستیم دوباره در زمین فوتبال با هم ملاقات کنینم، اما تا آن زمان، همانطور که جامعه فوتبال در این کارزار نشان داده، آسیا در این جریان، محکم ایستاده است و ما در کنار هم هستیم تا این شرایط را پشت سر بگذاریم.

 

شیخ سلمان عنوان کرد: فوتبال در آینده نقش ویژه‌ای در بازگرداندن هیجان و شادی به زندگی مردم خواهد داشت، اما اکنون اولویت این است که سلامت و رفاه همه افراد حفظ شود و در این شرایط نیاز است به مردم خود کمک کنیم.

دیدگاه‌ها