کد خبر : 1677784 | 23 فروردين 1399 ساعت 09:40 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

روایت هم‌تیمی جهان‌بخش از قرنطینه استرالیایی

مت رایان، دروازه‌بان استرالیایی برایتون که دوره دو هفته‌ای قرنطینه کرونا را در هتلی در سیدنی می‌گذراند از شرایط خود در این دوره می‌گوید.

روایت هم‌تیمی جهان‌بخش از قرنطینه استرالیایی

به گزارش "ورزش سه"، مت رایان، هم‌تیمی استرالیایی علیرضا جهانبخش در باشگاه برایتون بعد از شروع بحران کرونا و تعطیلی لیگ برتر انگلیس تصمیم گرفت با وجود هشدارها به استرالیا برگردد تا در کنار خانواده‌اش باشد. اما در بازگشت رایان به استرالیا به دلیل قوانین سخت‌گیرانه دولت این کشور برای جلوگیری از شیوع ویروس، او مجبور شده به مدت دو هفته در هتلی در شهر سیدنی قرنطینه شود تا بعد از آن اجازه دیدارش با دیگران صادر شود.

 

مت رایان اجازه ندارد از اتاق خود در این هتل خارج شود و غذاهایش در کنار در ورودی گذاشته می‌شود تا او بعدها آنها را برداشته و مصرف کند. مت رایان اما می‌گوید که خیلی سریع به شرایط جدیدش عادت کرده، برای تمرینهای ورزشی و آمادگی جسمانی در اتاق هتل از چمدانش استفاده می‌کند و گروه واتس‌اپی بازیکنان برایتون سرگرمی‌اش را تامین می‌کند.

 

1490160

کیک تولد ابتکاری مت رایان در قرنطینه انفرادی

 

مت رایان در این باره گفت:" صبحها که بیدار می‌شوم صبحانه می‌خورم و ورزش می‌کنم. بعد با دوستانم صحبت می‌کنم، ناهار می‌خورم، همزمان با دیدن یک سریال تلویزیونی کمی استراحت می‌کنم و بعد یک بار دیگر ورزش می‌کنم. بعد هم شام می‌خورم و هر زمان وقت خالی پیدا کنم با دوستان و خانواده‌ام صحبت می‌کنم. وقتی مسابقات فوتبال تعطیل شد تصمیم درستی گرفتم که به استرالیا برگردم چون من در انگلیس تنها بودم و اگر آنجا می‌ماندم دق می‌کردم . اینجا می‌توانم کنار خانواده‌ام باشم".

 

دیدگاه‌ها