کد خبر : 1675148 | 05 فروردين 1399 ساعت 21:55 | 52.9K بازدید | 0 دیدگاه

دلتنگی برایتون برای جهانبخش(عکس)

باشگاه برایتون با انتشار تصاویری از بازیکنان‌اش ازجمله مهاجم ایرانی خود ابراز امیدواری کرد تا دوباره بازی‌ها از سرگرفته شود.

دلتنگی برایتون برای جهانبخش(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، حدود ۱۵ روز از آخرین مسابقه برگزار شده در لیگ برتر انگلیس می‌گذرد و طی دو هفته اخیر هیچ بازی رسمی به علت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا انجام نگرفته است که این اتفاق موجب شده علیرضا جهانبخش، بازیکن ایرانی برایتون نیز در قرنطینه خانگی باشد.

 

جهانبخش که به مرور زمان در ترکیب برایتون و بیشتر به‌عنوان بازیکن تعویضی به میدان می‌رفت، در آخرین مسابقه تیمش مقابل ولورهمپتون در ۱۰ دقیقه پایانی بازی کرد ولی بعد از آن بخاطر تعطیلی مسابقات و تمرینات، دور از هم‌تیمی‌هایش بوده است.

 

طبق آخرین اطلاعیه اتحادیه فوتبال انگلیس، مسابقات لیگ برتر جزیره تا تاریخ ۳۰ آپریل (۱۱ اردیبهشت ۹۸) برگزار نخواهد شد و حتی ممکن است این تاریخ به تعویق بیفتد.

 

باشگاه برایتون در توئیتی که تصویر خوشحالی گل علیرضا جهانبخش را نیز در آن درج کرده، برای بازیکنان‌اش ابراز دلتنگی، آرزوی سلامتی و بازدید دوباره در آینده‌ای نزدیک داشته و امیدوار است هرچه زودتر تمرینات‌اش را با رفع شیوع ویروس کرونا از سر بگیرد.

 

1487167

دیدگاه‌ها