کد خبر : 1677844 | 23 فروردين 1399 ساعت 12:46 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

اسکولز: تنها باشگاهی که من را خواست اینتر بود

پل اسکولز ستاره سابق منچستریونایتد می‌گوید در دوران حضور در این تیم تنها یک باشگاه به جذب او ابراز علاقه کرده و آن باشگاه، اینترمیلان بوده است.

اسکولز: تنها باشگاهی که من را خواست اینتر بود

به گزارش "ورزش سه"، پل اسکولز، ستاره سابق منچستریونایتد که در دوران فوتبالی‌اش تنها در این تیم بازی کرده و یکی از اسطوره‌های شیاطین سرخ به حساب می‌آید می‌گوید در  تمام سالهایی که در اولدترافورد حضور داشته تنها یک باشگاه برای جذب او اقدام کرده و آن باشگاه، اینترمیلان بوده است.

 

اسکولز با یونایتد یازده بار قهرمان لیگ برتر شده، دو بار جام قهرمانی چمپیونزلیگ را بالای سر برده و افتخارات متعدد دیگری هم بدست آورده است. اسکولز که در دوران فوتبالی‌اش یکی از بهترین‌ هافبک‌های دنیا به حساب می‌آمد می‌گوید تنها یک بار  و در سال 2000 با پیشنهاد اینتر مواجه شده ولی چون یونایتد را بزرگترین تیم دنیا می‌دانسته آن را رد کرده است.

 

1490210

 

اسکولز در گفتگو با رادیو بی بی سی گفت:" هیچوقت کسی به من نگفت که تیمی برای جذب من ابراز تمایل کرده باشد.  فقط یک بار  ایجنت برایان رابسون به من زنگ زد، آن روزهایی که در اردوی تیم ملی برای رقابتهای یورو2000 بودیم، و گفت که دوست دارم به اینترمیلان ملحق بشوم یا نه؟ این تنها مکالمه تلفنی‌ای بود که من درباره نقل و انتقالات داشتم. بعد از آن دیگر خبری از این ماجرا نشد و مربی هم در این باره با من هیچ صحبتی نکرد".

 

اسکولز در ادامه صحبتهایش اضافه کرد:" من در تیمی بازی می‌کردم که عشق دوران کودکی‌ام بود. من یونایتدی بودم و در آن سالها پشت سر هم با یونایتد جام قهرمانی بدست می‌آوردم. البته اگه مربی به من می‌گفت که نمی‌خواهدم بدون تردید به یک باشگاه بزرگ خارجی ملحق می‌شدم ولی چون هیچوقت چنین اتفاقی نیفتاد، من هم نیازی نمی‌دیدم به این موضوع فکر کنم".

 

دیدگاه‌ها