کد خبر : 1658059 | 04 دی 1398 ساعت 14:26 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

دارن فلچر:

پوگبا بازیکنی شبیه به گیگز و اسکولز است

دارن فلچر، هافبک سابق منچستر یونایتد، معتقد است که پل پوگبا بازیکنی در حد کلاس جهانی است.

پوگبا بازیکنی شبیه به گیگز و اسکولز است

به گزارش "ورزش سه"، پل پوگبا به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا حدود دو ماه از میادین به دور بود. این هافبک فرانسوی در بازی ابتدای هفته شیاطین سرخ مقابل واتفورد به میادین بازگشت و حدود 25 دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت. پوگبا با وجود شکست یونایتد مقابل واتفورد، عملکرد نسبتا خوبی نیز ارائه داد تا اوله گنار سولسشر را به آینده امیدوار کند.

 

ستاره سابق و اسکاتلندی شیاطین سرخ معتقد است که پوگبا قابلیت های فراوانی برای کمک به منچستریونایتد دارد. فلچر در این باره گفت: "فکر می کنم که بازگشت پوگبا مشکل مالکیت توپ را برای یونایتد حل می کند. او همچنین به یونایتد کمک می کند تا سد دفاعی حریف را بشکند. پل بازیکن شجاعی است و تمام راه ها را برای پاس دادن امتحان می کند هر چند که هواداران این سبک بازی او را مورد انتقاد قرار می دهند اما من این موضوع را دوست دارم چرا که بزرگان یونایتد نیز به همین روش بازی می کردند."

 

 

1463494

 

 

فلچر در ادامه گفت: گیگز و اسکولز نیز همیشه با پاس های ریسکی حریف را به چالش می کشیدند و فکر می کنم که پوگبا نیز مانند آن ها عمل می کند. آن بازیکنان نیز در بسیاری از مواقع توپ را از دست می دادند اما در نهایت با پاس هایشان موقعیت های فوق العاده ای برای هم تیمی های خود ایجاد می کردند."

دیدگاه‌ها