کد خبر : 1677923 | 23 فروردين 1399 ساعت 17:43 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

گل اسکولز:

برونو فرناندس همان بازیکنی است که یونایتد نیاز داشت

پل اسکولز، اسطوره باشگاه منچستریونایتد، معتقد است برونو فرناندس، ستاره جدید شیاطین سرخ، آنچه این تیم فاقد آن بود را به تیم اوله‌گنار سولسشر اضافه کرد.

برونو فرناندس همان بازیکنی است که یونایتد نیاز داشت

به گزارش "ورزش سه"، فرناندس که در ژانویه گذشته به منچستریونایتد پیوست، در مدتی کوتاه تاثیری قابل توجه در این تیم داشت و کمک کرد تا این تیم در 11 دیدار پیاپی بدون شکست بماند. او در 9 بازی برای منچستریونایتد، 3 گل زد و 4 پاس گل داد و کمک کرد تا تیم سولسشر در انتقال از دفاع به حمله، موثرتر عمل کند.

اسکولز با تحسین این ستاره پرتغالی،  تایید کرد که هنوز سیستم منچستریونایتد، کاملا مناسب برونو فرناندس نیست.

او به بی بی سی گفت:" یک مسئله در مورد برونو این است که به نظر من، او شبیه هافبک های وسط نیست؛ او یک هافبک صرف است. او در کار با توپ فوق العاده است؛ همیشه در میانه زمین و بازیکنی است که منچستریونایتد واقعا به آن نیاز داشت.

 

1486168

 

آنها چنین کیفیتی را در میانه زمین کم داشتند و از وقتی که او آمده، از این کیفیت برخوردارند. او می تواند بازیکنان را تغذیه کند یا خودش شوتزنی کند. او همچنین شبیه یک لیدر واقعی است. یونایتد چنین چیزی را کم داشت.

اینکه او می تواند در خط میانی در کنار یک نفر دیگر بازی کند یا نه، باید منتظر ماند و دید. او بیشتر شبیه اریک کانتوناست، یا تدی شرینگام- او می تواند بازیکنان حریف را از پیش رو بردارد. او بازیکنی است که چیزی را با خودش آورده که متاسفانه در الدترافورد وجود نداشت و به نظر او باعث شده همه نیروی دیگری بگیرند."

دیدگاه‌ها