کد خبر : 1687986 | 17 خرداد 1399 ساعت 11:59 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

پل اسکولز

فرناندس، داوید سیلوای یونایتد می‌شود

پل اسکولز، ستاره پرتغالی جدید یونایتد، برونو فرناندس را به داوید سیلوا تشبیه کرده و می‌گوید سولسشر با خرید او موفق شده داوید سیلوای خودش را به خدمت بگیرد.

فرناندس، داوید سیلوای یونایتد می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، پل اسکولز اسطوره منچستریونایتد به تحسین برونو فرناندس، ستاره پرتغالی جدید این تیم پرداخته و می‌گوید شیاطین سرخ با خرید او صاحب ستاره‌ای شبیه و در حد و اندازه داوید سیلوا شده‌اند.

 

برونو فرناندس از ماه ژانویه که اسپورتینگ لیسبون را ترک کرد و به یونایتد پیوست درخشان ظاهر شده. اسکولز می‌گوید او در این مدت کوتاه تاثیری آنی بر یونایتد داشته و می‌تواند در آینده برای یونایتد همان ارزشی را پیدا کند که داوید سیلوا برای حریف همشهری‌اش سیتی داشته.

 

1500850

 

اسکولز در این باره به تلویزیون یونایتد گفت:" گاهی وقت یک بازیکن می‌تواند تیمی را متحول کند و تیمی جدید بسازد. من دوست ندارم راجع به سیتی صحبت کنم ولی داوید سیلوا را در نظر بگیرید. او بازیکنی است که می‌تواند همه را با هم جور کند. من معتقدم ما با خرید فرناندس بازیکنی مثل او پیدا کرده‌ایم. او تیم را به کل تغییر داده".

 

اسکولز در ادامه گفت:" فرناندس بلافاصله در تیم جا افتاده. کسانی مثل نمانیا ویدیچ و پاتریس اورا در شش ماه اول حضورشان در یونایتد واقعا مشکل داشتند. آنها هم اگر اشتباه نکنم در ماه ژانویه به تیم ملحق شدند ولی تا شش یا هشت ماه بعد مشکلات زیادی داشتند. ولی فرناندس فورا جا افتاده و عالی کار کرده".

 

 

دیدگاه‌ها