کد خبر : 1677956 | 23 فروردين 1399 ساعت 20:08 | 16.5K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع جوان لایزپیش در تیررس زیدان و رئال

دایوت اوپامکانو، مدافع جوان لایپزیش مورد توجه رئال مادرید قرار گرفته است.

مدافع جوان لایزپیش در تیررس زیدان و رئال


به گزارش "ورزش سه"، دایوت اوپامکانو، مدافع 21 ساله لایپزیش که از ژانویه سال 2017 راهی این تیم شده، در سال های اخیر عملکرد درخشانی در خط دفاعی این تیم آلمانی داشته و توجه بسیاری از تیم های بزرگ اروپایی را به خود جلب کرده است. نشریه آ.اس مدعی شد زین الدین زیدان علاقمند به خرید دایوت اوپامکانو در فصل نقل و انتقالات تابستانی است.

 

1490302

 

احتمال دارد در فصل تابستان ناچو، مدافع اسپانیایی و 30 ساله رئال مادرید از این تیم جدا شود و با توجه به اینکه تنها دو سال از قرارداد او باقی مانده و در حال حاضر ارزش او 12 میلیون یورو در سایت ترنسفر مارکت برآورد می شود، احتمال جدایی ناچو بالاست. همچنین ادر میلیتائو نیز که فصل قبل به رئال مادرید پیوست نتوانسته رضایت سرمربی فرانسوی را جلب کند و به همین دلیل کهکشانی ها به دنبال خرید یک مدافع میانی هستند که نام دایوت اوپامکانو در صدر لیست آنها قرار گرفته است.

 

اوپامکانو نیز تقریبا هم سن و سال میلیتائو است، اما به نظر می رسد پیشرفت بسیار بیشتری داشته است. هنگامی که او سالزبورگ به لایپزیش انتقال یافته، فقط 10 میلیون یورو قیمت داشت، همان رقمی که رئال مادرید در سال 2011 را برای خرید واران پرداخت کرد، اما او در سال های اخیر پیشرفت فراوانی داشته و مورد توجه برخی تیم های بزرگ دیگر از جمله لیورپول نیز قرار گرفته است.

 

قرارداد اوپامکانو در سال 2021 به اتمام می رسد و ارزشی در حدود 45 میلیون یورو برای او برآورد شده است. اگر اوپامکانو به رئال مادرید نقل مکان کند، تعداد فرانسوی ها و فرانسوی زبان های رئال مادرید بعد از واران، فرلان مندی، کریم بنزما، تیبو کورتوا و ادن هازارد باز هم افزایش خواهد یافت.

دیدگاه‌ها