کد خبر : 1680010 | 04 اردیبهشت 1399 ساعت 11:15 | 32.1K بازدید | 0 دیدگاه

اوپامکانو خواهان ماندن در آلمان است؛

ستاره مورد علاقه زیدان در راه بایرن مونیخ

بایرن مونیخ می تواند فصل بعد صاحب یکی از بااستعدادترین بازیکنان فوتبال اروپا شود.

ستاره مورد علاقه زیدان در راه بایرن مونیخ

به گزارش "ورزش سه"، لایپزیش در فصل جاری نمایش درخشانی داشته و یکی از بهترین تیم های اروپا به شمار می آید. تیم یولیان ناگلسمان هم در بوندسلیگا مدعی قهرمانی بوده و هم تا مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان پیش رفته است که بی شک درخشش دایوت اوپامکانو یکی از دلایل اصلی این نتایج بوده است. این مدافع 21 ساله که در سال 2017 به لایپزیش ملحق شده، مورد توجه چند تیم بزرگ اروپایی قرار گرفته و نشریه آ.اس چندی قبل مدعی شد رئال مادرید و زین الدین زیدان علاقه زیادی به اوپامکانو دارند.

 

1492471

 

قرارداد او در سال 2021 با باشگاه آلمانی به اتمام خواهد رسید و به همین دلیل احتمال جدایی او از لایپزیش در تابستان امسال بالا خواهد بود. اما فوت مرکاتو مدعی شد علیرغم ابراز تمایل چند تیم بزرگ از جمله رئال مادرید و بارسلونا، بایرن مونیخ از بیشترین شانس برای خرید اوپامکانو برخوردار است.

 

خود این بازیکن علاقمند است فوتبالش را در آلمان ادامه دهد و به همین دلیل از بازیکنان فرانسوی بایرن مونیخ در مورد شرایط این باشگاه سوالاتی پرسیده است. کینگزلی کومان، وینگر فرانسوی بایرن نیز از اوپامکانو خواسته راهی این تیم شود و احتمال دارد این انتقال در تابستان امسال رخ دهد. تکلیف تمدید قرارداد ژروم بواتنگ، مدافع آلمانی و باتجربه بایرن مونیخ همچنان نامشخص مانده و باواریابی ها علاقمند به جذب یکی از آینده دارترین بازیکنان حال حاضر فوتبال اروپا هستند. البته اوپامکانو علاقه ای به نیمکت نشینی نداشته و شرط اصلی او برای انتقال به بایرن، قرار گرفتن در ترکیب ثابت این تیم است.

دیدگاه‌ها