کد خبر : 1678041 | 24 فروردين 1399 ساعت 12:09 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

نصیرزاده: لیگ باشد، حذفی هم هست

ادامه جام حذفی برگزار می‌شود؟

ادامه جام حذفی فوتبال مساله ای است که حالا مورد بحث قرار گرفته و در هاله ای از ابهام قرار دارد.

ادامه جام حذفی برگزار می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، جدا از موضوعاتی که درباره ادامه رقابت های لیگ برتر به وجود آمده، ادامه جام حذفی فوتبال هم مساله مهمی تلقی می شود. رقابت های جام حذفی فصل جاری در حالی به نیمه نهایی رسیده که یک مسابقه میان استقلال و سپاهان در یک چهارم نهایی هنوز برگزار نشده و از طرف دیگر 3 تیم نفت مسجدسلیمان، پرسپولیس و تراکتور جواز حضور در نیمه نهایی را کسب کردند. در چنین شرایطی گفته می شود ممکن است حتی اگر لیگ برتر ادامه یابد جام حذفی دیگر برگزار نشود و سهمیه آسیایی این جام هم از لیگ برتر داده شود.


مسئولان سازمان لیگ هنوز تصمیم نهایی خود را درباره جام حذفی اتخاذ نکردند اما به نظر می رسد در صورتی که لیگ برتر نوزدهم ادامه یابد مسابقات باقی مانده از حذفی نیز برگزار شود.


هوشنگ نصیرزاده، عضو هیات رییسه سازمان لیگ با تایید این خبر به خبرنگار ما گفت:«هنوز چیزی درباره مسابقات مشخص نیست اما می توان گفت اینطور نیست که لیگ ادامه یابد و حذفی لغو شود. اگر لیگ ادامه پیدا کند، جام حذفی نیز برگزار خواهد شد چراکه طبق قوانین قهرمان این رقابت ها باید به عنوان یکی از نمایندگان ایران در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند.»

دیدگاه‌ها