کد خبر : 1678065 | 24 فروردين 1399 ساعت 14:23 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

آمرابات بهتر از کاریلو است؛

بهترین خارجی ها الهلال و فوتبال عربستان از نگاه سوما

عمر السوما در صفحه اینستاگرام خود به این سوال پاسخ داده که بهترین بازیکنان خارجی فوتبال عربستان چه بازیکنانی هستند.

بهترین خارجی ها الهلال و فوتبال عربستان از نگاه سوما

به گزارش "ورزش سه"، عمر السوما ستاره سوری باشگاه الاهلی عربستان که خودش اگر بهترین نباشد، قطعا یکی از بهترین بازیکنان خارجی فوتبال عربستان حتی در تاریخ این رقابت ها به شمار می رود، با ستایش از کارلوس اداواردو بازیکن رقیب دیرینه الاهلی یعنی الهلال عربستان و همینطور سالم الدوساری از این دو به عنوان ستاره های لیگ عربستان و بهترین بازیکنان این لیگ نام برده است.


سوما در حساب اینستاگرامی اش گفته که سالم الدوساری یکی از بهترین بازیکنانی است که با او روبرو شده ام؛ او می گوید الدوساری ویژگی های یک بازیکن ممتاز را دارد. سریع است؛ گلزن است؛ تکنیکی است و در ارسال پاس گل هم خیلی خوب کار می کند.


سوما معتقد است ادواردو هم یکی از بهترین خارجی های لیگ عربستان است و در هر بازی ای که در آن حضور دارد، تاثیر خودش را می گذارد.


همچنین از عمر السوما در مورد کیفیت فنی کاریلو بازیکن پرویی الهلال و مقایسه این بازیکن با نورالدین آمرابات بازیکن مراکشی النصر عربستان سوال شده؛ دو بازیکنی که از بهترین و گران قیمت ترین خارجی های لیگ عربستان به شمار می روند. ستاره سوریه ای الهلال اینطور به این سوال پاسخ داده است: «از نظر من آمرابات بهتر است. چون هر بازی ای که حضور دارد، تاثیر خودش را می گذارد؛ یا گل می زند و یا پاس گل می دهد.»

دیدگاه‌ها