کد خبر : 1678112 | 24 فروردين 1399 ساعت 17:32 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

لیزارازو:

حرف های بنزما نشانه درماندگی او بود

بیسنته لیزارازو ستاره سابق تیم ملی فرانسه هم به تنش اخیر بین بنزما و زیرو واکنش نشان داد.

حرف های بنزما نشانه درماندگی او بود

به گزارش "ورزش سه"، کریم بنزما دو هفته پیش در یک لایو اینستاگرامی طعنه سنگینی به ستاره هموطنش اولیویه ژیرو زد و مدعی شد خودش مثل یک ماشین فرمول یک است و ژیرو در حد ماشین کارتینگ.

 

 

1488387

 

 

بعد از کنار گذاشته شدن کریم بنزما، ستاره فرانسوی خط حمله رئال مادرید از تیم ملی کشورش، اولیویه ژیرو در تیم ملی جانشین او شد و در جام جهانی 2018 حضور داشت تا با پیراهن خروس‌‌ها جام جهانی را بالای سر ببرد. ولی کریم بنزما می‌گوید شکی وجود ندارد که بین او و ژیرو کدامیک فوتبالیست بهتری است. بنزما به این هم اکتفا نکرده و در یک ویدیوی لایو اینستاگرامی به ژیرو طعنه سنگینی می‌زند.

این صحبتهای بنزما باعث شده برخی از او انتقاد کرده و صحبتهایش را توهین‌آمیز قلمداد کنند.

 

 

2014 FIFA World Cup™ - News - Lizarazu: Argentina are a very ...

 

 

پس از اینکه آنتوان گریزمان در این قضیه جانب ژیرو را گرفت، بیسنته لیزارازو ستاره سابق تیم ملی فرانسه و بایرن مونیخ هم به ستاره رئال انتقاد کرد و گفت:« اظهارات کریم بنزما نشان دهنده درماندگی او پس از کنارماندن از تیم ملی فرانسه است. کارهایی که در رئال انجام می دهد، خارق العاده هستند و از اینکه نمی تواند این درخشش را با فرانسه هم داشته باشد، در عذاب است. متاسفانه در این قضیه ژیرو بود که تاوان پس داد در حالی که او را باید از این مسائل خارج دانست. بنزما نباید آن حرف را در مورد ژیرو می زد.»

 

 

 

دیدگاه‌ها