کد خبر : 1678253 | 25 فروردين 1399 ساعت 14:52 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

دودستگی در رختکن میلان در مورد سرمربی فصل بعد

اخیرا رختکن میلان دستخوش حواشی غیرمنتظره ای شده است.

دودستگی در رختکن میلان در مورد سرمربی فصل بعد


به گزارش "ورزش سه"، در حال حاضر و با تعلیق فوتبال در سراسر جهان از جمله ایتالیا، باشگاه های بزرگ زمان زیادی برای برنامه ریزی در مسیر آماده سازی برای فصل آینده دارند و همین مسئله در مورد میلان نیز صادق بوده، زیرا این باشگاه در حال حاضر در مورد انتخاب سرمربی فصل بعدش در حال تصمیم گیری است.

 

1485113

 

بر اساس گزارش کالچومرکاتو، استفانو پیولی از زمان ورود به رختکن روسونری نتایج قابل قبولی گرفته، اما آینده او به طور محسوسی به روند ادامه فصل بستگی دارد. اما رالف رانکینگ، سرمربی باتجربه آلمانی نیز دیگر گزینه میلان محسوب می شود. او سرمربی مورد علاقه ایوان گایدیس، مدیر میلان بوده اما گاتزتا دلااسپورت خبر از حاکم شدن شرایط عجیبی در رختکن این تیم داده است.

 

به نظر می رسد در رحتکن میلان دودستگی وجود داشته و برخی بازیکنان از جمله کونتی، اسماعیل بن ناصر، کاستیخیو، آنته ربیچ و بعضی دیگر که زیر نظر پیولی تولدی دوباره یافته و تبدیل به بازیکنانی موثر شده اند، علاقمند به ماندن این سرمربی باتجربه و ایتالیایی برای فصل بعد نیز هستند.

 

اما برخی بازیکنان مانند لوکاس پاکونتا، هاکان چالهان اوغلو و رافائل لیائو معتقدند ورود رالف رانکینگ باعث ایجاد تغییرات بنیادی در نحوه بازی روسونری شده و او می تواند میلان را به روزهای درخشان گذشته بازگرداند. به هر حال به نظر می رسد آینده استفانو پیولی در گروی نتایج میلان در ادامه فصل خواهد بود و اگر روند پیش از تعطیلی مسابقات ادامه یابد، برکنار کردن او کار آسانی نخواهد بود.

دیدگاه‌ها