کد خبر : 1678290 | 25 فروردين 1399 ساعت 17:44 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

چند بازیکن پرسپولیس اذیتم کردند

عبدی:از پترویچ انگلیسی یادگرفتم تا پیراهن ریوالدو را بگیرم!

بازیکن سابق پرسپولیس در اولین تجربه مربیگری خود مدعی است رویاهای بزرگی را دنبال خواهد کرد.

عبدی:از پترویچ انگلیسی یادگرفتم تا پیراهن ریوالدو را بگیرم!

به گزارش "ورزش سه"، بهادر عبدی، بازیکن سابق پرسپولیس که اکنون اولین فصل مربیگری خود را پست سر می‌گذارد درباره این تجربه اینطور توضیح می‌دهد: خدا را شکر می‌کنم که در اولین سالی که مربیگری را شروع کردم، با رحمان رضایی استارت زدم. آقای رضایی از لحاظ شخصیتی نمونه است و از لحاظ فنی نیز حرفی نمی‌ماند. رحمان رضایی در بالاترین سطح فوتبال جهان بازی کرد و در پرسپولیس و شاهین بوشهر باهم هم بازی بودیم و از 15 سال قبل باهم در ارتباط هستیم و انشالله جواب اعتمادشان را بدهم.

 

وی ادامه داد: آخرین تیمی که بازی کردم، اروند خرمشهر بود. آقای میثاقیان از من خواست تا شاگرد او باشم اما شرایط اروند خوب نبود و تصمیم گرفتم دیگر فوتبال بازی نکنم. در بالاترین سطح فوتبال ایران بازی کردم و بازی کردن در لیگ یک برای من سخت بود. لیگ یک برای سن و سال پائین خوب است و برای افراد مسن خوب نیست و به درخواست دوستانم به فوتبال ادامه دادم.

 

عبدی درباره اتفاقات دوران حضورش در پرسپولیس گفت: کسی که در این تیم حتی یک روز هم بازی کرده باشد، هیچ وقت نمی‌گوید حضورم در پرسپولیس بد بود. من طرفدار پرسپولیس بودم و خوشحالم که عضو کوچکی از این باشگاه هستم. اعتقاد دارم که خدا به من نظر کرده بود که بازیکن پرسپولیس شدم و در سن و سال پائین، توانستم پیراهن پرسپولیس را بپوشم و به آرزوی خودم برسم. البته در پرسپولیس پستی و بلندی هم داشتم چون برخی مربیان بامن مشکل داشتند و دو سه بازیکن نیز در پرسپولیس اذیتم کردند و نگذاشتند که در این باشگاه به کارم ادامه دهم.

 

وی در بخشی از صحبت‌هایش به ماجرای بازی با بنیادکار و تقابل با ریوالدو پرداخت و گفت: یکی از به یادماندنی‌ترین روزهای زندگیم بود. بارسلونایی هستم و ریوالدو هم دو سه سال قبل از بازی با ما، بهترین بازیکن دنیا شده بود و برایم ترس داشت که مقابل این بازیکن بازی کنم. آقای وینگادا نیز من را مامور مهار این بازیکن کرده بود. تقابل‌ها و درگیری‌های زیادی با ریوالدو داشتم. قبل از بازی من کمی انگلیسی از پتروویچ یاد گرفتم و قرار بود بعد از بازی، بروم و از ریوالدو پیراهن بگیرم. با زبان انگلیسی از ریوالدو خواستم تا پیراهنش را به عنوان یادگاری به من بدهد اما او فحش داد و از اتفاقات جریان بازی گلایه داشت. خیلی ریوالدو را در بازی اذیت کردم اما انتظار چنین حرکتی از او در پایان بازی نداشتم.

 

عبدی در پایان گفت: همانطور که بازیکنی را از رده های پائین شروع کردم و تا لیگ برتر و حتی تیم ملی نیز رسیدم، دوست دارم در مربیگری نیز اینچنین باشد. قبل از آنکه به پیشنهاد باشگاه رایکا پاسخ مثبت دهم، یک پیشنهاد لیگ برتری داشتم و تیمی بود که شرایط خوبی نداشت و دوست نداشتم از آنجا شروع کنم. دوست داشتم جایی باشم که از مربی آن چیزی یاد بگیرم و از من کار بکشد. انشالله که رایکا یک رتبه خیلی خوب در این فصل بگیرد و سال سال آینده با پیشرفت محسوس، مدعی صعود باشد.

دیدگاه‌ها