کد خبر : 1678411 | 26 فروردين 1399 ساعت 12:08 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

حمایت ژاوی از بازگشت نیمار به بارسلونا

ژاوی اسطوره فوتبال اسپانیا و سرمربی السد که انتظار می‌رود به زودی نقشی در کادر فنی بارسا به عهده بگیرد از بازگشت نیمار به این تیم کاتالان حمایت کرد.

حمایت ژاوی از  بازگشت نیمار به بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"،  ژاوی، اسطوره باشگاه بارسلونا و سرمربی فعلی السد قطر که انتظار می‌رود در آینده نزدیک به بارسا بازگشته و در کادر فنی این تیم نقشی به عهده بگیرد از بازگشت نیمار به بارسلونا حمایت کرده و خواهان حضور دوباره ستاره بزرگ برزیلی در بلوگرانا شد.

 

1490777

 

نیمار 28ساله که نزدیک به سه سال از جدایی‌اش از بارسلونا و پیوستنش به پاری سن ژرمن می‌گذرد از سال گذشته با شایعات زیادی مبنی بر بازگشتش به کاتالونیا مواجه بوده و انتظار می‌رود در تابستان آتی سرانجام به هدفش رسیده و بار دیگر در بارسا توپ بزند. ژاوی می‌گوید هم‌تیمی سابقش یکی از بهترین فوتبالیست‌های حال حاضر دنیا است و او دلیلی برای عدم حضورش در این تیم نمی‌بیند.

 

ژاوی در یک مصاحبه یوتیوبی در این باره گفت:" نیمار؟ چرا که نه ؟ من از نظر فوتبالی هیچ شکی به کیفیت او ندارم. من در رختکن بارسا با نیمار زندگی کرده‌ام و می‌دانم که آدم بزرگی است. نیمار در بارسا یک فوتبالیست حرفه‌ای بوده و حضور دوباره‌اش شرایط تیم را تغییر خواهد داد".

 

سرمربی السد در ادامه صحبتهایش گفت:" بازگشت نیمار البته مسائل اجتماعی و بوروکراتیک هم دارد که من وارد آن نمی‌شوم. ولی در زمین فوتبال او یکی از پنج فوتبالیست برتر دنیا است".

 

دیدگاه‌ها