کد خبر : 1678664 | 27 فروردين 1399 ساعت 13:46 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

کنفرانس ویدیویی بازیکنان و کادر فنی بارسلونا

کلیه بازیکنان، مربیان و فیزیوتراپ‌های بارسلونا از طریق کنفرانس ویدیویی در یک جلسه مشترک شرکت کرده و به مدت چهل دقیقه درباره شرایط جاری صحبت کردند.

کنفرانس ویدیویی بازیکنان و کادر فنی بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، کیکه ستین سمرربی بارسلونا دیروز بعد از ظهر همه بازیکنان بارسلونا، مربیان و اعضای کادر فنی و از  جمله فیزیوتراپهای تیم را دعوت کرد تا در یک کنفرانس ویدیویی مشترک حضور یافته و درباره شرایط جاری صحبت و تبادل نظر کنند. هدف این کنفرانس ویدیویی ارزیابی از سی روز اولیه قرنطینه بوده است. به خصوص با توجه به اینکه به نظر می‌رسد وضعیت فعلی تا پایان اردیبهشت ماه تداوم خواهد داشت.

 

1491008

 

به گزارش آ اس، در این جلسه چهل دقیقه‌ای اعضای کادر فنی و بازیکنان به صراحت درباره تجربه خود صحبت کرده و به نوبه خود پیشنهادهایی برای ادامه قرنطینه مطرح کرده‌اند.

 

لیونل مسی به گزارش این روزنامه اسپانیایی در این کنفرانس تصویری حضور داشته و به همراه سه کاپیتان دیگر بارسا، سرخیو بوسکتس، جرارد پیکه و سرخی روبرتو بارها به نمایندگی از بازیکنان صحبت کرده‌اند.

 

از دیگر بازیکنان حاضر در این کنفرانس تصویری می‌توان به آنتوان گریزمان، جونیور فیرپو، لوئیس سوارز، آرتورو ویدال، ایوان راکیتیچ، کلمنت لانگله، نلسون سمدو، آنسو  فاتی، ساموئل اومتیتی، یوردی آلبا، مارتین بریث‌ویت و فرانکی دی‌یونگ اشاره کرد. همه بازیکنان مورد اشاره در شهر بارسلون به سر برده و از همین شهر در این جلسه مجازی شرکت کردند ولی بریث‌ویت از مادرید و دی‌یونگ از آمستردام در جلسه حضور داشتند.

 

از کادر فنی هم علاوه بر کیکه ستین به عنوان سرمربی، ادر سارابیا دستیار او، رامون دلا فوئنته و جان پاسکوا مربیان دروازه‌بانی، فران سوتو، ادو پونز، آنتونیو گومز فیزیوتراپها و همچنین آنتونیو گومز دستیار دوم سرمربی و جوان باربرا به نمایندگی از باشگاه شرکت داشتند.

 

دیدگاه‌ها