کد خبر : 1678415 | 26 فروردين 1399 ساعت 12:21 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

عقب‌نشینی باشگاه تاتنهام از تصمیم جنجالی

باشگاه تاتنهام بعد از انتقاد شدید هوادارانش از تصمیم جنجالی خود مبنی بر مرخصی اجباری بدون حقوق دادن به کارکنان غیرورزشی باشگاه عقب‌نشینی کرد.

عقب‌نشینی باشگاه تاتنهام از تصمیم جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه تاتنهام از تصمیم جنجالی خود برای مرخصی اجباری بدون حقوق دادن به کارکنان غیرورزشی باشگاه عقب‌نشینی کرده و پذیرفت که فشار  و انتقاد شدید هواداران، عامل این عقب‌نشینی بوده است.

 

1490786

 

تاتنهام دو هفته پیش اعلام کرد که به دلیل بحران مالی ناشی از اپیدمی کرونا، به کارکنان غیرورزشی‌اش مرخصی اجباری بدون حقوق داده تا آنها از کمک‌هزینه دولت انگلیس برای بی‌کاران کرونا استفاده کنند. تصمیمی که خشم هواداران تاتنهام را به دنبال داشت.

 

با اینکه به غیر از تاتنهام چند باشگاه لیگ برتری دیگر هم دست به اقدام مشابهی زدند ولی فشار هواداران باعث شد لیورپول در تصمیم خود تجدیدنظر کند. حالا هم باشگاه تاتنهام از مقاومت دست کشیده و اعلام کرد به علت فشار هواداران از تصمیم خود عقب‌نشینی کرده  و به همه 550 نیروی کار غیر ورزشی‌اش تا پایان ماه مه میلادی حقوق کامل پرداخت خواهد کرد.

 

1490787

 

در بیانیه باشگاه تاتنهام که در وبسایت باشگاه منتشر شده چنین آمده:" ما مطلعیم که بسیاری از هواداران باشگاه با تصمیم ما برای مرخصی اجباری کارکنان به شدت مخالفت بودند. شرایط ما با کسب و کارهای دیگری که از برنامه کمک دولت در این زمینه برخوردار شدند متفاوت است و ما با فشارهای بیشتری از ناحیه هواداران مواجه هستیم. به همین علت تصمیم گرفتیم از تصمیم خود عقب‌نشینی کرده و تا پایان ماه مه به همه کارکنان باشگاه حقوق کامل پرداخت کنیم".  

 

دیدگاه‌ها